איל ברקוביץ' ראוי להיות מאמן הנבחרת! האיש שאברם גרנט לא רצה בסגל נבחרת ישראל, האיש שכל כך אהב את הסמל שהיה לו על החזה, האיש ששר את ההמנון בגאווה כל כך גדולה, הכישרון הכי גדול עם הפה הכי גדול!
הרבה סיבות יש למה לא לקחת אותו לנבחרת - ובעיניי כולן לא רלוונטיות. ברקוביץ' הוא אחד מגדולי השחקנים הישראלים בכל הזמנים, אחד מ-10 הפליימייקרים הגדולים באירופה בשיאו (תפקיד שכל כך חבל שנעלם מהכדורגל). איל לא רק צריך, איל חייב לאמן את הנבחרת!

1 צפייה בגלריה
איל ברקוביץ'
איל ברקוביץ'
איל ברקוביץ'
(צילום: יובל חן)

ראינו שמראדונה קיבל את ארגנטינה, אז למה פה אסור? אולי הוא חסר ניסיון, אבל יש לו את הרגש, הרגש הזה שיש רק לגדולים באמת. אני חושב שמאמן יכול לדבר טקטיקה עד מחר - בזמן משחק צריך לדעת לנהל אותו ולהרגיש מה קורה עם השחקנים, ואני בטוח לגמרי שאת התכונה הזו יש לו בגדול. למה אני חושב ככה? כי בזכות ההרגשה הזו הוא תמיד ידע למי למסור על הדשא. הוא ראה את כל המגרש, כל הזמן, בכל נקודה בה עמד עליו, אז ברור שאם הוא יסתכל מבחוץ הוא ידע הכל.
אני מקווה שהפוליטיקה לא תנצח אותו הפעם. בתקופת לוזון בהתאחדות זה לא יכול היה לקרות, בתקופת עופר עיני זה גם לא יכל לקרות, עכשיו זה יכול להבשיל - במיוחד אחרי הקדנציה של האוסטרים הכושלים.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.