בנו של אגדת הפורמולה 1 מיכאל שומאכר, מיק (21), צפוי לסגור מעגל בסוף השבוע הקרוב כשיתחרה לראשונה בחייו במרוץ גראנד פרי טוסקנה באיטליה, מגרשה הביתי של קבוצת פרארי בה כיכב אביו. על פי התקשורת הגרמנית, הרוכב ששייך לאקדמיה של פרארי, ינהג תחת הקבוצה של אלפה רומיאו או האס.
כבר בשנה שעברה ערך שומאכר הבן נסיעת מבחן בגראנד פרי של בחריין והותיר רושם מצוין. הקידום שלו מגיע אחרי שזכה במרוץ הראשון של הפורמולה 2 בשבת הקודמת במונזה.
3 צפייה בגלריה
כבר אלוף בזכות עצמו. מיק שומאכר, הבן של מיכאל
כבר אלוף בזכות עצמו. מיק שומאכר, הבן של מיכאל
מיק שומאכר. בכורה מרגשת
(צילום: getty images)
3 צפייה בגלריה
מיכאל שומאכר. התפוח לא נפל רחוק מהעץ
מיכאל שומאכר. התפוח לא נפל רחוק מהעץ
מיכאל שומאכר. התפוח לא נפל רחוק מהעץ
(צילום: EPA)
מנהלה של פרארי, מתיאה בינוטו, התייחס ליכולת של שומאכר הבן, וניסה להוריד את מפלס הלחץ ממנו: "מה שחשוב יותר עבור נהג זה לראות אותו מתקדם, ואני חושב שהוא עושה את זה".
שומאכר ג'וניור הצטרף בינואר 2019 לאקדמיה של פרארי ממנה יצאו לא מעט נהגים לקבוצות השונות בפורמולה 1. הוא החל את דרכו בשנת 2008 כשהיה בן 11 בלבד בנהיגה במרוצי קארטינג. כדי לנסות ולברוח מעיני התקשורת בעקבות הייחוס המשפחתי הוא התחרה תחת השם 'מיק בטש', שם משפחתה המקורי של אימו. בהמשך עבר את כל המסלול ממרוצי פורמולה 4 ועד כאמור הרגע הגדול שמצפה לו בסוף השבוע הקרוב.
3 צפייה בגלריה
מיק שומאכר
מיק שומאכר
שומאכר ג'וניור. יצליח כמו האב?
(צילום: EPA)
כזכור, מיכאל שומאכר נפגע קשה בראשו בתאונת סקי בדצמבר 2013 בזמן שגלש עם בנו מיק. אחרי חצי שנה הוא התעורר מהתרדמת, שוחרר מבית החולים והועבר לשיקום בביתו בשווייץ. לאורך השנים היו לא מעט שמועות על מצבו, אך הדברים לא ממש ברורים.
על פי הדיווחים, צוות של 15 רופאים מטפלים בו ועלות הטיפול מוערכת במאות אלפי דולרים בחודש. למעט המשפחה, הבודדים שראו אותו במצבו הנוכחי הם נשיא ה-FIA (הפדרציה הבינלאומית לרכב) ז'אן טוד, ורוס בראון שהיה מנהלו של הנהג.