לדעתי ממהרים להחליף את וילי רוטנשטיינר כמאמן הנבחרת. נכון שיוסי אבוקסיס מאמן ראוי, אבל אף אחד לא מבטיח שדווקא הוא יהיה זה שיביא את הנבחרת לטורניר גדול.
וילי כבר זמן לא קצר בנבחרת, והוא מכיר את השחקנים מצוין. אם בוחנים היטב את התוצאות של הנבחרת בקמפיין האחרון, מגלים שבסה"כ לא נפלנו מסלובקיה וסקוטלנד (נגד שתיהן עשינו תיקו במשחק הראשון וניצחנו בגומלין), ולמעשה הנבחרת היחידה שניצחה אותנו פעמיים הייתה צ'כיה, מי שבפועל סיימה במקום הראשון בבית ועלתה לדרג א'. אנחנו נשארנו בדרג ב', וזה לא נורא בכלל.

1 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
(צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)

שימו לב לנבחרות נוספות שנשארו בדרג ב': רוסיה, סקוטלנד, סרביה, פינלנד, נורבגיה, אירלנד ורומניה. נבחרת ישראל בחברה טובה. אלו נבחרות שלא נופלות מהנבחרת שלנו. ושימו לב אילו נבחרות נשרו לדרג ג': טורקיה, בולגריה, סלובקיה וצפון אירלנד. גם נבחרות אלה לא נחותות מהנבחרת שלנו, אז למה בעצם באים בטענות לרוטנשטיינר? אנחנו כנראה לא היינו טובים מספיק כדי לעלות לדרג א', שבו נבחרות כמו ספרד, גרמניה, צרפת, פורטוגל, איטליה, קרואטיה, בלגיה, אנגליה, הולנד, פולין, קרואטיה ודנמרק.
רוטנשטיינר צריך להמשיך לאמן. לא רק אני חושב כך, גם שחקני הנבחרת מאמינים בו. לדעתי, בעידן האוסטרי משהו השתנה. המנטליות שאליה התרגלנו, להוביל ולהפסיד – השתנתה. אנחנו אולי פותחים רע, אבל יודעים לגלות אופי, לחזור למשחק ואפילו לנצח בו. זה אומר שפסיכולוגית, עשו פה מהלך נכון.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד: *כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. *אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. *נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים. *אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.
פורסם לראשונה: 05:45, 20.11.20