לקבוצת סטארט-אפ ניישן הישראלית היו הר של ציפיות מהרוכב האגדי כריס פרום, אבל בפועל, בינתיים, יש רק אכזבה ממנו. אתמול סיים הבריטי במקום ה-93 בלבד בטור של האלפים, כשהרבה לפניו דורגו הישראלים גיא ניב (מקום 31) ועומר גולדשטיין (62).
עד כה לקח פרום חלק בשלושה מרוצים גדולים, אך לא הרשים באף אחד מהם. למעשה, מאז תאונת הדרכים הקשה ב-2019 בה היה מעורב, פרום לא חזר לעצמו.
1 צפייה בגלריה
כריס פרום
כריס פרום
כריס פרום
(צילום: בריאן הודס, וולו אימג')
פרום, שרוצה לייצג את בריטניה באולימפיאדת טוקיו, הודה כי במצבו הנוכחי זה יהיה לא נכון, כאשר ארבעה רוכבים בלבד יטוסו ליפן: "כרגע אני יכול להגיד שלא מגיע לי מקום באולימפיאדה, אבל כמובן שאני עדיין מקווה לחזור לעצמי ולהשתפר לפני הטור דה פראנס, ומשם להגיע למשחקים". כזכור, פרום זכה בשתי מדליות ארד בלונדון 2012 ובריו 2016.
פרום גם דיבר על החתימה בקבוצה הישראלית: "מהות השיחות שלנו הייתה שאשאר בסטארט-אפ עד הפרישה, ואולי אפילו לאחר מכן. אנחנו רוצים לבנות קבוצה שתילחם על ניצחון בטור דה פראנס. אישית אני אוהב מאוד רכיבה על אופניים, ואשמח להישאר בענף אחרי שאפרוש. ברור שכשאגיע קרוב לרגע הזה אדבר עם הקבוצה. כרגע הפוקוס שלי הוא לחזור לעצמי ולעבוד קשה".