מכירים את זה שאתם יוצאים עם מישהי והולך ממש סבבה? טוב לכם ביחד, יש הערכה הדדית, כבוד, כל פעם שאתם בבית או יוצאים אתם ממש נהנים, אפשר להגיד שכמעט הכל היה מושלם - חוץ מכמה פעמים ממש בודדות שהיה פחות טוב, או חופשות לאירופה שהתבטלו ממש ברגע האחרון. אבל באמת שאפשר לספור את הרגעים הרעים על יד אחת.
אבל אז פתאום דברים מתחילים להשתנות. אתה מרגיש שמשהו קצת אחר, אתה מרגיש שהיא קצת מרוחקת, אתה רוצה לקבוע איתה תוכניות לטווח ארוך ומרגיש שהיא פחות שם, ואז (למרות שזה היה באוויר כבר תקופה) היא מודיעה לך שהיא רוצה להיפרד. היא טוענת שהיה לה ממש טוב ואתה תמיד תהיה בלב שלה, אבל היא מבולבלת, רוצה קצת להיות לבד, לנקות את הראש, להבין טוב יותר מה היא רוצה מעצמה. בקול קצת שבור אתה אומר לה שבחיים לא תשכח מה היא הייתה בשבילך, ולמרות שאתה עדיין אוהב אותה ורוצה להיות איתה, אתה מבין ששום דב
1 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
ר כבר לא ישאיר אותה ונפרד בדממה. "תודה", אתה לוחש, מילה אחרונה.

עובר הזמן, חודש ועוד חודש, אתה עדיין קצת בבלגן, קצת חסר סדר, דברים לא מסתדרים כמו שקיווית. בנוסף לכל זה, אתה מתחיל לשמוע שמועות. אומרים שהיא ככל הנראה מצאה זוגיות חדשה. קצת קשה לך להאמין בהתחלה, כי בכל זאת לא עבר הרבה זמן, והבנת ממנה שזוגיות חדשה זה לא מה שהיא מחפשת כרגע, אבל לאט לאט האמת מתגלה. היא מצאה זוגיות אחרת והרבה יותר נוצצת. הוא מגיע משכונה ממש מפוארת, אין ספק שלמשפחה שלו יש הרבה מאוד כסף, ולמרות שהוא קצת נכשל בעסק האחרון שלו, התוכניות שלו לעתיד גדולות מאוד.
אתה מאוד פגוע בהתחלה, מבין שבשורה התחתונה כנראה כבר לא היית מספיק טוב בשבילה. היא רצתה דברים שכנראה לא תוכל להעניק. אבל אז אתה מבין שאולי אתה לא הכי עשיר, אולי המקום שבאת ממנו לא נחשב הכי טוב, אבל בשכונה שלך אתה הכי יפה, הכי טוב, הכי חזק - ואם היא לא הבינה את זה אז יהיו אחרות. אז כרגע אני לא אגיד לך בהצלחה עם הזוגיות החדשה, זה עדיין טרי בשבילי, קצת מוקדם.
אבל היי, גם אני הכרתי מישהי חדשה, ממוצא יווני, היא קצת יותר מבוגרת ממך, עם קצת יותר ניסיון חיים, מעניינת מאוד וכן, גם חייכנית יותר. אז תני לי קצת זמן, אולי אני אהיה מאושר וארגיש הכי בנוח לפרגן לך. אבל עד אז אני מתרכז בה ומי יודע, אולי איתה אבלה גם באירופה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.