פתיחה משוגעת לגמר הפלייאוף בכדוריד (הטוב מחמישה משחקים). מכבי ראשון לציון גנבה להפועל ראשל"צ את הביתיות כשהביסה אותה באולם הקאנטרי בנחלת יהודה 21:32 בזכות תצוגת כדוריד מרשימה. משחק מספר 2 בסדרה ייערך בבית מכבי ביום שני.
זה היה המפגש הראשון בין שתי הקבוצות הגדולות של הענף בגמר הפלייאוף מזה שש שנים. הפועל דווקא נראתה טוב ועלתה ל-2:6 בזכות ריצת 0:4. אבל ירמי סידי, איבן קראצ'יץ', שרון שלם וגאפר חדזימרוביץ' לא התרגשו, ביצעו ריצת 0:7 מדהימה והעלו את הצהובים ל-7:11.
2 צפייה בגלריה
שלם בדרך לשער
שלם בדרך לשער
שרון שלם. הצגה צהובה באולם האדום
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
הפועל ניסתה לחזור עד המחצית, אך לאחר 30 דקות לוח התוצאות הראה 11:15 לאורחת. למחצית השנייה רק קבוצה אחת הופיעה. החבורה של ג'ו מתתיה רקדה על הפרקט בקאנטרי בנחלת, והמשיכה לניצחון סנסציוני, בטח במונחי גמר פלייאוף.
מתתיה ניסה להוריד במהירות את קבוצתו לקרקע: "ההפרש הגדול לא עושה לי שום דבר. מתחילים ביום שני מ-0:0. זו סדרה ארוכה. כל משחק סיפור אחר, עם התאמות אחרות. כשתיגמר הסדרה, ואם אני אקח אותה, אז אולי כן ייסגר המעגל מההפסד ב-2015".
2 צפייה בגלריה
עידן מימון, ג'ו מתתיה
עידן מימון, ג'ו מתתיה
מימון ומתתיה. שניהם לא מתרגשים מהתוצאה
(צילום: גבי אלאלוף, איגוד הכדוריד)
עידן מימון הוסיף: "אחרי עשר דקות יצאנו לגמרי מתוכנית המשחק ובחצי השני התפרקנו. זה קורה, לא היינו טובים, צריכים לאושש את השחקנים ולהסתכל למשחק הבא. אני מאמין שאפשר לנצח. היום הייתה עייפות של שחקנים. חילקנו דקות כדי לשמור שחקנים ליום שני. צריך ללמוד מטעויות. ההתקפה לא מתפקדת כשאתה מבקיע כמות כזו. התחלנו ברגל שמאל, אבל צריך להתרומם אחרי הפסדים".
כבשו להפועל ראשל"צ: מילוש בואישיץ' 5, דליבור סוקיץ', עוז חממי ושון סלס 3 כ"א, איתי סורקיס 2, סטפן איליץ' 1 (מ-7), יובל גררה, טל הרשקוביץ, תום שם טוב ואיתמר אלמוסנינוס 1 כ"א.
כבשו למכבי ראשל"צ: בראנקו קנקרש 7, ירמי סידי ואמיר שניידר 5 כ"א, איבן קראצ'יץ' ושרון שלם 4 כ"א, רותם סגל 3, דור קלדרון, גאפר חדזימרוביץ', דניאל פרידמן ואלדר שיקלושי 1 כ"א.