ניצחון 21 רצוף למנצ'סטר סיטי בכל המסגרות. אין מה להתווכח, מדובר באחת העונות המוצלחות של הקבוצה מאז נרכשה ע"י חלדון אל-מובארק מהאמירויות בשנת 2008. כרגע יש לתכולים צ'אנס להצטרף למועדון הגדולות באמת, כמו מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן, שהשלימו עונה עם זכייה בכל שלושת התארים החשובים - אליפות, גביע וליגת האלופות ובמילה אחת, טרבל.
רוב שחקני סיטי הם הטובים בעולם בתפקידיהם, ומשמשים כשחקני הרכב בנבחרות הלאומיות שלהם. ניתן לציין בין היתר את השוער פנטסטי אדרסון, שחקני הגנה מהטופ כמו ג'ון סטונס וקייל ווקר, קווין דה בריינה בתור מנהל המשחק בקישור וגם ארבעה כובשים שמתחרים זה בזה אך לא איש על חשבון רעהו, עם 48 שערים במשותף: ראחים סטרלינג, גבריאל ז'סוס, פיל פודן ואילקאי גנדוגאן מוכיחים שהשלם גדול יותר מסך חלקיו ומשלימים מפלצת התקפית של ממש. חשוב למדי, לאור העובדה שקון אגוארו היה פצוע לאורך מרבית העונה ולא יכול לתרום כבעבר.

1 צפייה בגלריה
רובן דיאס חוגג עם החברים
רובן דיאס חוגג עם החברים
מנצ'סטר סיטי
(צילום: AFP)

סיטי מצליחה בזכות הבנייה של פפ, שידוע כמאמן התקפי וכטקטיקן מימיו בברצלונה ובאיירן מינכן. לא נעשו שינויים מרחיקי לכת לעומת שנים קודמות, השחקנים מכירים זה את זה ויש שיתוף פעולה ותיאום בין מרביתם.
תכונות חשובות שיש לרוב השחקנים בסגל הן ראיית המשחק והרבגוניות שלהם. אלו תכונות חשובות מאוד בעידן הנוכחי של הכדורגל. לצד זאת, מיעוט הפציעות משחק לטובת סיטי, וממש לא מפתיע אם הקבוצה הזאת תתחרה עם הבווארים על התואר בליגת האלופות - ואף תצליח לנצח אותם. המפתח לניצחון במקרה שנקבל קרב ענקיות כזה הוא רוטציה וניצול הזדמנויות. אם הכל יתחבר, אין כוח בעולם שיעצור את הקבוצה של פפ.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.