טרגדיה בדרום קוריאה. גופתה של הטריאתלטית צ'וי סוק היאון (22) נמצאה בשבוע שעבר ועל פי דיווחים במדינתה, היא שמה קץ לחייה בעקבות התעללויות חוזרות ונשנות מצד מאמנה שנמשכו לאורך שנים. ב-2015 צ'וי נבחרה לייצג את מדינתה כשהייתה נערה, ועל פי הטענות של הוריה, כבר אז החלו ההתעללויות, שכללו שפה קשה, קללות ואף מכות.
בהקלטה שנחשפה ברשת הטלוויזיה הדרום קוריאנית YTN נשמע המאמן צועק עליה: "את! בואי לכאן. תסגרי חזק את הלסת שלך", ומיד לאחר מכן נשמע קול של סטירה.
1 צפייה בגלריה
צ'וי סוק היאון
צ'וי סוק היאון
טרגדיה. צ'וי סוק היאון
(News 1 Korea)
על פי דיווח בדרום קוריאה, חלקים מהיומן שלה נחשפו ובו בין היתר כתבה ש"היא בוכה כל יום" וש"היא מעדיפה למות כי מכים אותה כמו כלב".
ב-AFP טוענים שצ'וי הגישה בחודש אפריל תלונה רשמית לוועד האולימפי במדינתה בבקשה לפתוח בחקירה, כשאדם שהזדהה כמקורב למשפחה אמר לסוכנות הידיעות יונהאפ (סוכנות דרום קוריאנית) שהיא "ביקשה עזרה מהרבה מוסדות רשמיים, אבל כולם התעלמו מהבקשות שלה".
בתגובה רשמית שהוציא הוועד הדרום קוריאני טענו שהתלונה שלה דווקא לא נדחתה וחוקרת מונתה למקרה עוד בחודש אפריל. "זה מקרה מצער מאוד, אנחנו עושים מאמצים למנוע אלימות ותקיפות מיניות ולהגן על הזכויות של הספורטאים שלנו".