רשת פוקס ספורטס האוסטרלית ושחקן העבר, מת'יו ג'ונס, חוללו סערה גדולה במדינה. בתכנית של ג'ונס ברשת על ליגת הראגבי האוסטרלית (NRL) - הוחלט לדבר על הטרנד החדש באצטדיוני הכדורגל והראגבי - בובות מקרטון ביציעים עם פרצופי האוהדים.
הליגה האוסטרלית הציעה גם היא לכל אוהד אפשרות "לשבץ את עצמו" ביציע קבוצתו תמורת 22 דולר וג'ונס החליט להתבדח על זה. במהלך התכנית, ששודרה ישירות, נראו יציעים שונים (הליגה האוסטרלית כבר חזרה מפגרת הקורונה) ושם "הוצב" באחד הפעמים אדולף היטלר, הצורר הנאצי. ג'ונס לא ניסה אפילו להסביר את הבחירה השערורייתית.

היטלר "מוצב" ביציעי הליגה האוסטרלית - והרשת סוערת

"איך זה מאושר?"

התגובות ברשת לא איחרו להגיע והמתקפה הציבורית הייתה גדולה. בעקבות כך, ג'ונס התנצל על כך: "הקטע בתכנית בו הראינו דמות של היטלר בקהל היה בטעם רע ולא מתאים לחלוטין. אני יודע שפוקס ספורט התנצלה, אבל אני צריך להגיד את זה באופן אישי. מתנצל בפני הצופים שלנו וכל מי שבקהילה היהודית מודאג ובצדק נעלב מהקטע. שוחחתי ישירות עם ויק אלחדיף מהקהילה היהודית".
ואכן, גם פוקס ספורטס התנצלה. דובר הרשת מסר: "כולנו מודאגים מאוד מהאירוע בו הוצגה תמונה בלתי הולמת בשידור ישיר. אנו בוחנים כעת את הנסיבות ואת הפעולה הדרושה לנו כדי להבטיח שהמעורבים יבינו שהיא אינה מקובלת".
אגב, ביום ראשון האחרון, במהלך המשחק בין פנריט פאנת'רס לניוקאסל נייטס נראתה ביציע האצטדיון תמונה של ד"ר הרולד שיפמן, הרופא הבריטי והרוצח הסדרתי שהלך לעולמו ב-2004. כזכור, ב-31 בינואר 2000 הורשע שיפמן ב-15 מעשי רצח ונידון למאסר עולם. לאחר משפטו נערכה בבריטניה חקירה ציבורית, ובה התגלו עדויות ששיפמן רצח 215 ממטופליו.