זמן רב עבר מאז הימים הגדולים של לוס אנג'לס לייקרס בליגה הטובה בעולם. מג'יק ג'ונסון, שאקיל אוניל, קארים עבדול-ג'באר וכמובן קובי בראיינט האגדי שנהרג בתאונת מסוק למי שהספיק לשכוח, הם רק חלק מהשמות הגדולים שהפכו את הלייקרס לשם שכל אוהד כדורסל בעולם מכיר.
רק שמאז, הלייקרס לא בדיוק עמדו בציפיות הגבוהות שהמועדון מכיר ויודע לממש. הצהובים מלוס אנג'לס לא הגיעו לפלייאוף מאז 2013 ועד השנה, וללא שחקן מהותי שיכול היה לסייע לקובי לא פלא שהיה קשה מאוד.

1 צפייה בגלריה
לברון וקוזמה
לברון וקוזמה
לברון וקוזמה
(צילום: AP)

אלא שלפני שנתיים חתם קינג ג'יימס בלייקרס, ויחד איתו סחף לקבוצה עוד שמות שיכולים לעשות את ההבדל כמו אנתוני דייויס, ראז'ון רונדו, דווייט האוורד וג'יי-אר סמית' שהצטרף לא מזמן. כולם הריחו את ההזדמנות לזכות בתואר. תסכימו איתי שעם שמות כאלו נוצצים קשה שלא לזכות באליפות, או לפחות להיות בדיון של המועמדות המבטיחות.
אז נכון, יש כוכבים אדירים בליגה שהוכיחו שהם מסוגלים להוות פקטור ולתת אתגר ללייקרס השנה: הארדן ביוסטון, יאניס במילווקי, דונצ'יץ' עם עונת רוקי מדהימה בדאלאס ובעיקר היריבים העירוניים, הקליפרס, עם קוואי לנארד ופול ג'ורג'. אך מעבר לשמות שכבר הזכרתי, הלייקרס עשו צעד משמעותי ובנו ספסל מצוין שיכול לתת את האקסטרה במהלך הפלייאוף.
נכון, הקורונה עצרה את לברון והחבורה, ויש מספיק חלודה להוריד, אבל ללייקרס יש מענה חזק ועוצמתי לכל יריבה. עם כל הכלים שיש לקבוצה, אין לי ספק שגביע האליפות יחזור לידיים של הלייקרס בסוף העונה. כבר ראינו מה לברון מסוגל לעשות כשהוא מסמן מטרה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.