קלארסה שילדס היא אלופת העולם הבלתי מעורערת באיגרוף לנשים. האמריקנית (25) שזכתה בשתי מדליות זהב אולימפיות בלונדון 2012 (כשהייתה בת 17) ובריו 2016 ובשתי מדליות זהב באליפויות העולם (קנדה 2014 וקזחסטן 2016), מחזיקה בתואר העולמי בשלושה משקלים שונים ובמאזן 0:10. ובכל זאת, יש דבר אחד שמאוד מאוד מציק לה, ואפילו גרם לה להחטיף אגרוף לאמרגן מפורסם בנמל התעופה.
את המאזן המושלם רשמה שילדס בקרבות המקצוענים בקריירה שלה. אבל אם סופרים את כל 88 הקרבות בהם השתתפה, כולל אלו מהתקופה בה הייתה עדיין חובבנית, רשום לחובתה הפסד בודד לבריטית סבנה מארשל, אי שם ב-2012.
3 צפייה בגלריה
קלארסה שילדס
קלארסה שילדס
לא הפסידה מאז שהפכה למקצוענית. קלארסה שילדס
(צילום: AP)
בשבת האחרונה ניצחה מארשל את בת ארצה האנה רנקין ונטלה את התואר במשקל בינוני מטעם התאחדות WBO. לאחר מכן היא אתגרה את שילדס וקראה לה להתמודד נגדה.
שילדס פרסמה בתגובה סרטון וידאו בו היא קראה לאמרגן אדי הרן לארגן את הקרב מול היריבה היחידה שהצליחה לגבור עליה. "הבריטים יכולים לדבר ולהזכיר לי שהיא ניצחה אותי לפני שמונה שנים. אי אפשר לעשות שום דבר נגד זה", אמרה. "אדי הרן יודע שאמרתי לו שאם הוא יארגן לי קרב נגדה אוהב אותו כל החיים. אמרתי לו את זה בפנים".
3 צפייה בגלריה
סבאנה מארשל (מימין). שילדס לא שכחה את ההפסד מולה
סבאנה מארשל (מימין). שילדס לא שכחה את ההפסד מולה
סבאנה מארשל (מימין) במשחקים האולימפיים. שילדס לא שכחה את ההפסד מולה
(צילום: AP)
שילדס גילתה מה קרה כשהיא פגשה את הרן בנמל התעופה: "נתתי לו מכה קלה בבטן. לא מכה חזקה מאוד, אבל כזאת שהוא ירגיש. הוא בחור טוב ובעל אישיות, אבל באיגרוף הוא יכול למכור לך את החלום ולי אין זמן לזה".
3 צפייה בגלריה
אדי הרן
אדי הרן
חטף משילדס. אדי הרן
(צילום: AP)