בורוסיה דורטמונד כבר אינה מהווה יריב לבאיירן מינכן, הן בליגה המקומית והן באלופות. פיטוריו של השווייצרי לוסיאן פאבר והחלפתו בעוזרו האלמוני אדין טרזיץ', הם סימבוליים לסוף עידן שבו הצהובים-שחורים זינבו בבווארים אך כשלו - בעוד שבאיירן זכתה בשמונה אליפויות רצופות. רק הולאנד הנורווגי מראה שהוא שווה את הכסף שהושקע בו (למרות שכרגע הוא פצוע, וזה ניכר בתוצאות), ובקצב הזה, הוא ישודרג לליגה יותר גדולה ולקבוצה שאפתנית פי כמה.
כפי שזה נראה כרגע, לייפציג היא דורטמונד החדשה, בהנהגתו של יוליאן נגלסמן. תחת שרביטו של המנג'ר בן ה-33 בלבד (אבל כבר מנוסה מאוד), היא יכולה להגיע רחוק. כבר בשנה שעברה, הקבוצה הפנטסטית הזאת נעצרה בחצי גמר ליגת האלופות, ויש לה כמה שחקנים שעושים את ההבדל.

1 צפייה בגלריה
צילום: getty images
צילום: getty images
לייפציג
(צילום: getty images)

הראשון בהם הוא אנחליניו. קשה מאוד להבין מדוע לואיס אנריקה לא מזמן את המגן-קשר הנהדר הזה לנבחרת ספרד. באמתחתו שבעה כיבושים ועוד הרגל נטויה. השני הוא יוסוף פולסן הדני, עם חמישה כיבושים. עם המהירות והדריבלים שלו, השמיים הם הגבול והוא יכול אפילו להעז יותר. כל גול שווה ערך בעוצמה לטיל בליסטי.
בהגנה יש מספר שחקנים בלתי עבירים, בראשון השוער ההונגרי פטר גולאצ'י ובן ארצו, המגן וילי אורבן. לייפציג ספגה רק תשעה שערים בבונדסליגה (הכי מעט מכולן). והחשוב ביותר הוא שיש בקבוצה כישרונות רבים שעוד לא גילו חצי מיכולותיהם, ויכולים לממש אותן אם ייקחו בשתי ידיים את ההזדמנויות שיינתנו להם - הקשר האמריקאי טיילר אדאמס, דני אולמו הספרדי שכבר הושווה לצ'אבי אלונסו וג'סטין קלייברט, בנו של פטריק האגדי. המשכיות בסגל ובשיטת המשחק, נחישות וטיפת מזל, יביאו את לייפציג לשיאים שאיש לא חלם עליהם.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
*אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.