אין ספק שאחת הליגות הכי מותחות ומעניינות כרגע בעולם היא הליגה האיטלקית, שמספקת לנו עונה מרתקת. מלבד המאבק הפתוח על המקום הראשון, העונה גם בולטים מספר שחקנים שבעבר חלפו לנו מתחת לרדאר ועכשיו הם שחקני מפתח בקבוצות שלהם. אז הנה מי ששווה לעקוב אחריו פרט כמה לכריסטיאנו רונאלדו, זלאטן איברהימוביץ', רומלו לוקאקו וכו'.
הנריק מחיטריאן, רומא: כוכב נבחרת ארמניה שלא לגמרי מצא את עצמו בקבוצות פאר באנגליה כמו ארסנל ומנצ'סטר יונייטד, אבל בשקט בשקט הפך לשחקן המפתח של רומא. בשנים האחרונות היה זה אדין דז'קו שחבה את הקבוצה, וגם הפעם פתח לא רע, אבל אין מה להשוות ליכולת של מחיטריאן שמתחילת העונה רשם 8 שערים ו-8 בישולים ב-18 משחקי ליגה - רביעי ביבשת במספר הגולים בהם היה מעורב, אחרי הארי קיין, סון יונג מין וברונו פרננדש.

1 צפייה בגלריה
הנריק מחיטריאן
הנריק מחיטריאן
הנריק מחיטריאן
(צילום: AFP)

תאו הרננדז, מילאן: עם מספרים כמו שלו, קשה להאמין שמדובר במגן. הוא נחשב לשחקן הגנה מאוד התקפי, כשלרשותו כבר 4 שערים ו-3 בישולים, ואין ספק שיש לו חלק משמעותי בהישגיה של מילאן שמובילה את הטבלה. השער הגדול מכולם היה זה שהבקיע בדקה ה-92 מול לאציו, וסידר ניצחון סופר חשוב במאבק על האליפות.
אשרף חכימי, אינטר: כשריאל מדריד השאילה אותו בגיל 19 לדורטמונד, היא לא חשבה שהוא יפרח ככה. כשהסתיימה ההשאלה שלו, אינטר לא חשבה פעמיים וישר רצה לקנות אותו, והיא אכן עשתה בשכל, כי מפתיחת העונה הוא אחד השחקנים הכי חשובים בקבוצה. יש לו כבר שישה שערים ושלושה בישולים, לא רע בכלל למגן. מעבר לכך, כל גול בצבע, במיוחד השער המרהיב האחרון שלו מול רומא. בהחלט מדובר באחד מהכישרונות הצעירים המבטיחים בעולם הכדורגל.
ז'ואו פדרו, קליארי: אמנם קליארי מדשדשת בתחתית הליגה, אבל ז'ואו פדרו ממשיך את כושרו הנהדר מהעונה שעברה - אז עשה את הפריצה שלו עם 18 שערים ב-36 הופעות (חמישי בליגה). העונה הוא ממשיך עם 10 שערים ב-17 משחקים. הוא רעב מאוד למגרש אחרי שבעבר ספג השעיה בגלל בדיקות חומרים אסורים חיובית, שם את עברו הלא נעים מאחור ונראה שהוא בדרך לקבוצה גדולה בחלון ההעברות הקרוב.
רפאל לאאו, מילאן: החלוץ הפורטוגלי הצעיר עשה קפיצת מדרגה גדולה מאוד העונה. בעונה שעברה לרוב עלה מהספסל, אבל בעונת 2020/21 הוא בורג משמעותי בהתקפה של מילאן והוכיח את עצמו כשזלאטן היה פצוע כשהבקיע 5 שערים והוסיף 4 בישולים. יש לו טכניקת משחק מעולה, הוא מהיר מאוד (אגב מהיר, בחודש שעבר הוא כבש את השער המהיר בתולדות הליגה האיטלקית - 6.2 שניות) ויש לו דריבל נהדר. עוד שחקן גדול תוצרת פורטוגל.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
= אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.
פורסם לראשונה: 07:48, 20.01.21