קבוצת טניס־השולחן מכבי בנות־הרצליה זכתה באליפות המדינה העשירית ברציפות ובתולדותיה, לאחר שסיימה ראשונה את בית הגמר המשולש שמשחקיו נערכו במכון וינגייט.
הפועל ירושלים פתחה את ההתמודדויות בניצחון 1:3 על הישגי כרמיאל. אחריה הרצליה קבעה גם היא 1:3 על הישגי. לנוכח התוצאות נקבע שכרמיאל תסיים שלישית והמשחק הנותר - בין ירושלים להרצליה - יקבע מי תהיה האלופה לעונת 20/21.
1 צפייה בגלריה
עוד תואר לאוסף. מרינה קרבצ'נקו
עוד תואר לאוסף. מרינה קרבצ'נקו
עוד תואר לאוסף. מרינה קרבצ'נקו
(צילום: אורן אהרוני)
במשחק המכריע העלתה כרמית דור את הירושלמיות ליתרון מפתיע, אולם מרינה קרבצ'נקו, שזכתה כבר בכל תואר אפשרי בענף, הפכה את התוצאה - בניצחונות 0:3 על יבגניה שטרן, ו־2:3 מותח על כרמית דור. היא ניצחה בקלות במערכה הראשונה, אבל ארבע הבאות נמשכו עד למקסימום הנקודות האפשריות ואף יותר מזה. שרית חוזה, גם היא מהטובות בענף בארץ, הבטיחה להרצלייניות עוד תואר, כשרשמה 0:3 במשחק הרביעי ו־1:3 בסיכום.

הדרך לבית הגמר

כמו בגברים, גם ליגת העל לנשים חולקה העונה לבתים בני ארבע קבוצות כל אחד. מכיוון שהליגה קטנה יותר - בת 12 קבוצות - מדובר בשלושה בתים לפי מחוזות. שתי הראשונות בכל אחד מהם העפילו לרבע־גמר, כשבפועל נערכו בו שלוש התמודדויות בלבד בשיטת הטוב משלושה משחקים, והמנצחות טיפסו לבית הגמר המשולש.
בצפון סיימה אליצור קריית־אתא עם מאזן מושלם של שישה ניצחונות. שנייה סיימה הישגי כרמיאל (מאזן 2:4). במרכז מכבי בנות־הרצליה סיימה גם היא ב-0:6 ולמקום השני הגיעה הפועל ירושלים (2:4). בדרום סיימו שתי הקבוצות של מכבי רחובות בשני המקומות הראשונים כשרחובות 2 ראשונה ורחובות 1 שנייה (לשתיהן מאזן 2:4).
אולם דווקא שתיים מהראשונות הודחו בשלב הנוק־אאוט על־ידי שתיים מהסגניות.
הסדרה הצמודה מכולן הייתה בין ירושלים, שהדיחה את קריית־אתא, למרות יתרון הביתיות, עם 1:2 בסיכום, כשכל משחק נמתח עד למקסימום והסתיים בתוצאה 2:3 - דווקא לאורחת. כרמיאל גברה על רחובות־2 בתוצאה 0:2 (2:3 בחוץ ו־1:3 באולמה).
אלופת הבית היחידה שעלתה לבית הגמר היא הדאבליסטית הרצליה, שלא התקשתה מול רחובות 1 כשהביסה אותה פעמיים 0:4.