בני הרצליה היא ללא ספק אחת הקבוצות המפתיעות העונה בליגת העל. אם לפני פתיחת הליגה מצבה של הקבוצה לא היה ברור בעקבות ענייני ניהול, אחר הצהריים (שישי) הבטיחה הרצליה את מקומה בבית העליון, ואיתו גם את השתתפותה בפלייאוף בהמשך העונה.
הרצליה ניצחה 34:41 את מ.כ חולון בקרב ישיר על ההשתלבות בבית העליון עם סיבוב הסיבוב הראשון. שוער המנצחת, שגיא בוניס, היה באחד הימים הטובים בקריירה עם 12 עצירות, כולל שני פנדלים בחצי הראשון. בן ליברטי היה בלתי ניתן לעצירה עם 10 שערים, ולדיצה סטויאנוביץ' ודניאל צרפתי הוסיפו 8 כיבושים.
3 צפייה בגלריה
ולדיצה סטויאנוביץ'
ולדיצה סטויאנוביץ'
סטויאנוביץ' (מימין). הצגה
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
עבור חולון, שתפגוש בשבוע הבא את א.כ נס ציונה ועדיין יכולה להתברג בפלייאוף העליון, כבשו לידור פסו ואביעד בן זימון עם 10 שערים כ"א.
עירוני רחובות סגרה את הסיבוב הראשון עם הפסד מספר 12, הפעם להפועל ראשון לציון - 26:36. האחרונה בטבלה עדיין לא השיגה נקודה ונמצאת עם רגל וחצי כבר בליגה הלאומית. ראשל"צ השיגה ניצחון עשירי והבטיחה את מקומה השני רגע לפני הבית העליון. דליבור סוקיץ' הוביל את האדומים עם 9 שערים, סטפן איליץ' הוסיף 6.
3 צפייה בגלריה
דאליבור סוקיץ'
דאליבור סוקיץ'
סוקיץ' מפגיז
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
בקרב תחתית חשוב ניצחה מ.כ באר שבע בחוץ את מכבי קריית מוצקין 29:38 ועלתה על חשבונה למקום התשיעי. הדרומיים היו בפורמה משריקת הפתיחה וקיבלו 17 שערים יחד מצמד הזרים שלהם - איליה סלדיץ' וג'ורג'ה גולובוביץ'. אופק חיון בן ה-18, שמושאל מהפועל אשדוד, כבש 5 שערים.

הליגיונרים משתדרגים

אדיר כהן, שמשחק זאת העונה השנייה בסגנית אלופת שווייץ, וינטתור, יעבור בקיץ לטרמבלי הצרפתית, שכרגע נמצאת בליגה הראשונה. במידה וקבוצתו החדשה, שמדורגת בתחתית, תשרוד, כהן יהיה הנציג הישראלי השני באחת הליגות החזקות ביבשת יחד עם יואב למברוזו שמשחק בלימוז'.
3 צפייה בגלריה
אדיר כהן
אדיר כהן
כהן. צעד מרשים בקריירה
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
עוד שחקן שעשוי להשתדרג לליגה הראשונה בצרפת הוא השוער דן טפר, שיעזוב את שארבור מהליגה השניייה ומחזיק בשתי הצעות מקבוצות חזקות בצרפת. ליאור גורמן יישאר בשארבור. כזכור, גם חן ליבגוט משחק בצרפת, במדי וילרבאן שעשויה להעפיל לליגה השנייה בקרוב.