בעת הנוכחית, סמלה של הליגה הבכירה באנגליה, האריה העוצמתי,, בהחלט משקף את מעמדה. תשעת המחזורים בפרמייר-ליג היו מותחים, מעניינים וברובם אף מפתיעים. אין פייבוריטיות, אין ניצחונות בטוחים, כל קבוצה יכולה לצאת עם שלוש נקודות, כל משחק מרגיש כמו ליגת אלופות.
כמות השערים מכובדת מאוד, וראינו כבר שישיות ושביעיות. הצמד החם ביותר הוא של טוטנהאם, סון יונג-מין עם תשעה שערים והארי קיין עם שבעה, אבל פסגת מלך השערים שייכת בינתיים לחלוץ המפתיע של אברטון, דומיניק קאלברט-לואין, שהצמד מול פולהאם הביא אותו ל-10.

1 צפייה בגלריה
אברטון
אברטון
קאלברט-לואין. מפציץ
(צילום: EPA)

אבל בחזרה לטוטנהאם, היא בינתיים הסיפור הגדול. שחקני הרכש שלה נראים כמו פגיעה בול, וז'וזה מוריניו מוציא מהם המון. גארת' בייל הוא תוספת כוח, פייר-אמיל הויביירג מחזק את הקישור, המגינים סרחיו רגילון ומאט דוהרטי עושים עבודה מצוינת, וכל אלה עושים עבודה שקטה מאחורי צמד החלוצים שלא מפסיק להבקיע ולבשל. ה-0:2 המרשים על מנצ'סטר סיטי היה הניצחון הרביעי ברציפות, שלח את הקבוצה לפסגה והוכיח שהיא שווה אליפות.
מהצד השני של המתרס, אפשר ללמוד עד כמה הליגה פתוחה מכך שסיטי, מנצ'סטר יונייטד וארסנל פתחו ברגל שמאל ותקועות אפישהו במרכז הטבלה, הרחק מהצמרת. זה מעורר ציפייה להמשך העונה, בתקווה שמאבק האליפות יישאר מעניין וצמוד. אין ספק שמחכה לנו חורף חם ביותר.
בשנים האחרונות הפוקוס היה מופנה דווקא לספרד, כשהשיח היה סביב כריסטיאנו רונאלדו (כששיחק בריאל מדריד) ולאו מסי מברצלונה. המשחק החם ביותר באירופה היה הקלאסיקו, שידע ימים יפים יותר. הליגה הייתה צפויה מדי, כשהיה תמיד ברור שברצלונה או ריאל יזכו באליפות, דבר שהוריד את רמת התחרותיות והעניין. אבל מאז שרונאלדו עבר לפני שנתיים ליובנטוס, הרמה ירדה והזרקורים נחלשו. בארסה וריאל כבר אינן אותו דבר - ולפחות נראה שהשנה האליפות לא מובטחת להן.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
*אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.