המשחק שהיה אמור להיות המסקרן ביותר במסגרת המחזור השביעי בליגת העל בכדוריד היה זה בין המוליכה א.ס רמת השרון למ.כ חולון, אך ההתמודדות בין מכבי דימונה להפועל ראשון לציון טרפה את הקלפים.
דימונה, שעדיין לא השיגה נקודה העונה, הוליכה בבית על הראשל"צים 19:21 בכניסה לעשר הדקות האחרונות, אבל סטפן איליץ' (8 שערים) השווה ל-22:22, תום שם טוב נעל את השער ודליבור סוקיץ' יחד עם עוז חממי קבעו את המהפך וסידרו לעידן מימון ניצחון חמישי ואת המקום השני - 22:24. יותם טל במשחק בכורה בדימונה סיים עם 7 שערים.
2 צפייה בגלריה
יותם טל
יותם טל
טל. יביא לשינוי בדימונה?
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
באותו משחק בין רמה"ש לחולון ניצחה הקבוצה המקומית די בנוחות - 32:35. החבורה של אסף לוי שלטה בהתמודדות מהרגע הראשון ובשלב מסוים כבר הוליכה בשבעה שערים. גיל פומרנץ הצטיין אצל המנצחת עם 8 שערים, דניאל שקלים, עמית מוטולה ומילאן פאבלוביץ' הוסיפו 5 כ"א, עדן ג'ינג'י, לראשונה מול האקסית מחולון, סיים עם 4 שערים. עבור חולון היה זה הפסד שני העונה.
הפועל אשדוד, עדיין ללא רם טורקניץ שנמצא בבידוד אחרי חזרתו משבדהי, טיילה נגד מכבי קריית מוצקין עם ניצחון 19:29. עומר גרא הוביל את הכובשים עם 6 שערים. ביום שני מחכה לאשדוד משחק קשה בהרבה מול הפועל ראשל"צ בקרב על המקום השני בטבלה.
2 צפייה בגלריה
גאבור לנגהאנס
גאבור לנגהאנס
לנגהאנס. אשדוד מוכנה להפועל ראשל"צ
(צילום: משה דהן)
הפועל קריית אונו חזרה לנצח אחרי שלושה משחקים, ועשתה זאת בצורה דרמטית עם שער מכריע של טאריק קסומוביץ' 13 שניות לסיום נגד עירוני רחובות - 33:34. פיליפ אירוביץ' ועמית גל בלטו עם 8 כיבושים כ"א, קסומוביץ' הוסיף 7. רחובות עדיין ללא ניצחון העונה.
ירמי סידי, גאפר חדזיומרוביץ' ורותם סגל כבשו 7 שערים כ"א והובילו את מכבי ראשל"צ ל-28:32 על מ.כ באר שבע. א.כ נס ציונה ובני הרצליה סיימו בתיקו 28:28, אחרי ששלומי צייטלר השווה עבור נס ציונה בשניות הסיום ואורן מאירוביץ' ביצע עצירה גדולה בשער.

צמרת ליגת העל אחרי שבעה מחזורים

1. א.ס רמת השרון 14 נקודות
2. הפועל ראשל"ת 12
3. הפועל אשדוד 10 (6 משחקים)
4. מכבי ראשל"צ 10
5. מ.כ חולון 8 (6 משחקים)
6. בני הרצליה 8