בשקט בשקט הסוס השחור של פלייאוף ה־NBA מראה עליונות מרשימה בכל משחק, גם מול הקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה.
ישנן כמה דמויות מרכזיות שבזכותן מיאמי משחקת כל כך טוב, כשאחת מהן נמצאת בכלל מאחורי הקלעים. לאחר כמה עונות בהן מיאמי נעדרה מהשלבים המכריעים בפלייאוף, פט ריילי החליט שנמאס לו. הג'נרל מנג'ר שכבר זכה עם הקבוצה ב-3 אליפויות (אחת כמאמן ו-2 כג'נרל מנג'ר), מקווה להפתיע את כולם ולזכות בטבעת נוספת העונה.
1 צפייה בגלריה
באטלר חוגג
באטלר חוגג
באטלר חוגג
(צילום: AP)
הצעד המשמעותי ביותר שעשה עם הקבוצה העונה בדרך למטרה הנכספת, היה החתמתו של ג'ימי באטלר. לאחר עזיבתו הסופית של הסמל של המועדון, דוויין וייד, המקום היה פנוי לקלוט שחקן ראוי שייכנס לנעליו הגדולות. ריילי לא התמהמה, והחתים את ג'ימי.
החיבור בין באטלר להיט היה מיידי, ונראה כי הגיע בזמן לשניהם. באטלר הגיע בשל (בן 30), ומיאמי עם סגל שאפתן המוכן לתת לו את המושכות. יתר על כן, על כישוריו המקצועיים אין עוררין. הסוגייה המרכזית שמנעה ממנו להיות שחקן עוד יותר גדול הייתה כישוריו החברתיים, והאגו. עד כה לא ניתן לראות זכר לבעיה החברתית, הרבה בזכות סגל השחקנים והמאמן.
לאחר שאימן וזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות עם שחקנים דוגמת וייד ולברון, אריק ספולסטרה למוד ניסיון בעבודה עם כוכבים. המאמן נותן לו להוביל ולהיות הגרסה הטובה ביותר של עצמו, ושני הצדדים מרוויחים בענק.
הג'נרל מנג'ר, המאמן והכוכב הראשי מתווספים לסגל מאוזן מכל הבחינות. שחקנים בעלי ניסיון מוכח בליגה כמו גוראן דראגיץ' ואנדרה איגודלה, חוברים לכישרונות עולים דוגמת טיילר הירו וקנדריק נאן. שחקנים גבוהים המסוגלים לקלוע משלוש כמו קרואדר ואוליניק, משלימים גארדים שלא חוששים להיכנס לצבע, דוגמת רובינסון דאנקן וג'ונס ג'וניור. אין ספק שעונה מוצלחת במיוחד עוברת על המועדון, אך האם זה יספיק לאליפות? ימים יגידו.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.