כולנו חייבים להבין ולהתעורר: משרד הבריאות והממשלה הורסים לנו את הכדורגל. כל עיכוב בהחלטה להחזיר את הפעילות רק מעמיק את הקבר שנכרה לענף היחיד שמספק ריגוש והתרגשות לרוב העם. ואני לא מדבר רק על האימונים, מדובר על הרס טוטאלי. ואני לא מדבר רק על הבוגרים, אלא גם על הנוער ועל הילדים. אני מדבר על שנתון שלם שהשקיע שנים של אימונים וזמן, שחקנים צעירים שהיו אמורים להגיע לקבוצות הבוגרים, ופשוט יאבדו את עתידם. אני מדבר על הרס, לא על נזק, על הרס!
ואם נחשוב כמו העם של פעם, זה שכתוב עליו "עם חכם ונבון", אז יש פתרונות. כמה שחקנים נמצאים באימון בשטח הפתוח, 25? למשחק ליגה ללא קהל כמה מגיעים, 100 איש? ובשעה שמדברים על אפשרות להתיר הפגנות של עשרות אלפים, לא יכולים לתת ל־70 איש להיות באצטדיון שמכיל 30 אלף מקומות? מה זה הטירוף הזה? מי ייתן את הדין על עוול כל כך גדול?
1 צפייה בגלריה
מה הבעיה להכניס 30 איש לאצטדיון של 30 אלף מקומות?
מה הבעיה להכניס 30 איש לאצטדיון של 30 אלף מקומות?
מה הבעיה להכניס 30 איש לאצטדיון של 30 אלף מקומות?
(צילום: ראובן שוורץ)
הרס הכדורגל בארץ יגבה מחיר היסטורי, לא רק פוליטי. כבוד שר הספורט חילי טרופר, תחזיר לנו את הכדורגל. מוכן להצביע לכל מי שתבקש, רק תשיב לנו את האהבה הגדולה שלנו. תנו לנו תקווה לקצת שפיות במדינה הזו.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.