משחקי ה"בועה" סיפקו את הסחורה מעל ומעבר, וכעת אפשר לגשת למנה העיקרית - הפלייאוף. הוא כבר מעבר לפינה. בדרך כלל המדורגות ראשונות לא נתקלות במשוכה קשה במיוחד בסיבוב הראשון, ונראה שגם הפעם, לפחות בצד המזרחי, לא מצפה הפתעה. מילווקי של יאניס אנדטוקומבו, מלכת האזור, כבר יודעת שתפגוש את השמינית אורלנדו - אולי היחידה שמרגישה בבית. אחרי הכל, בועה אצלה בחצר האחורית.
דו קרב אירופי: הקרב הזה יהיה די אבוד מראש, אבל לאו דווקא בשל חולשת האנדרדוג. האירופי מהצד של המג'יק הוא אוון פורנייה, ולא ניקולה ווצ'ביץ'. מאז חזרת הליגה לפעילות צפיתי דווקא בפורנייה כאיש שכל הקבוצה הולכת אחריו, ובצדק. אוון הראה שהוא מסוגל להנהיג, ושהוא לא רק עוד קלע. הניסיון שלו בא לידי ביטוי בחיבור הסגל בפן המקצועי והחברתי בדרך למטרה הגדולה - הפלייאוף. מהצד השני זהו כמובן כוכב הקבוצה, ולעניות דעתי גם מצטיין העונה הסדירה - יאניס. היווני הבינלאומי הוריד את החלודה מתקופת הקורונה, וגם הספיק לנוח בלא מעט דקות. הסיבוב הראשון יהיה בשבילו משמעותי, גם כדי לתת הצהרת כוונות להמשך.

1 צפייה בגלריה
יאניס מטביע
יאניס מטביע
יאניס מטביע
(צילום: AP)

ספסל: ההצהרה הזו צריכה להגיע גם משחקני המשנה של הקבוצות. אצל הבאקס זה יהיה קריס מידלטון. הוא צריך לנצל את הסיבוב הראשון היחסית "נוח" על מנת להראות נוכחות. מידלטון הוא כוכב, אבל לפעמים נדמה שלא סופרים אותו ככזה. מידלטון חייב לעורר את עצמו, והבאקס צריכים לתת לו את הבמה כי הם יזדקקו בהמשך ליכולת שלו. מהצד של אורלנדו זה יהיה ווצ'ביץ'. המונטנגרי המוכשר יצטרך לנצל את הניסיון הרב והחוכמה שלו על מנת לתת צ'אנס לקבוצתו בסדרה הקשה הזו. האתגר שלו יהיה לא פשוט. ניקולה יצטרך להתמודד מול האחים לופז ושאר הסגל המרכיב את אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה.
לסיכום: מילווקי לא אמורה להיתקל בקשיים מיוחדים מול המג'יק, ולצלוח את הסיבוב הראשון בקלות יתרה.
תחזית: 1:4 לבאקס.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.