"זה לא משחק חשוב", אמר לי אוהד מכבי חיפה, כמה שעות לפני המשחק על התואר הראשון של העונה נגד מכבי ת"א. כששאלתי אותו למה, הוא ענה לי שהמשחק באירופה יותר חשוב. אמנם זה רק אוהד אחד, אבל יכול להיות שרוב האוהדים לא ייחסו חשיבות רבה למשחק אלוף האלופים, למרות שניצבה בפניהם האפשרות לנצח את מחזיקת הגביע, שבמקרה גם מתמודדת על האליפות מול הירוקים מהכרמל. חוץ מזה, זו הייתה הזכייה הראשונה של מכבי חיפה בתואר הזה אחרי 36 שנה.
מכבי ת"א לא הגיעה טוב למשחק. לאחר שהפגינה יכולת חלשה ביום חמישי במוקדמות הקונפרנס ליג, עם כרטיס אדום ותיקו 0:0 מאכזב, הצהובים לא שמרו על הגביע בו זכו בשנתיים האחרונות. עם זאת, צריך לזכור שזה היה המשחק הרשמי השני בלבד שלהם העונה.

1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה ברגע ההנפה
שחקני מכבי חיפה ברגע ההנפה
שחקני מכבי חיפה ברגע ההנפה
(צילום: עוז מועלם)

ברק בכר ידע טוב מאוד מה הוא צריך לעשות על מנת לנצח. הוא עלה במערך נכון, ביצע חילופים טובים, וכרגע נראה שמכבי חיפה תגיע מוכנה לליגה. בן שהר ועלי מוחמד, 2 משחקני הרכש של יענקל'ה שחר, הציגו יכולת גבוהה, כשהראשון מוצא את הרשת ונראה חד לקראת העונה, והשני מבצע פעולות טובות בקישור.
עוד מוקדם מדי לקבוע מי תזכה באליפות המדינה, מכבי חיפה או מכבי ת"א, אולי בכלל קבוצה אחרת, אבל כמו שזה נראה כרגע, מכבי חיפה עשתה שיעורי בית. היא לא מחפשת אליפות בלבד, אלא לזכות בכל התארים. היא מחפשת לעשות עונה היסטורית, עונה עם כל התארים, ואולי אפילו שלב בתים אירופי. עונה בה לא יספידו אותה יותר, ולא יחשבו שהיא פראיירית, כי זאת מכבי חיפה החדשה - והיא כאן כדי להישאר!
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.