אחרי שהתברר כי רוב הסיכויים הם שווילי רוטנשטיינר לא ימשיך כמאמן נבחרת ישראל עם סיום קמפיין מוקדמות המונדיאל, שוב עלה וחזר שמו של איל ברקוביץ' ברשתות החברתיות ובדיווחים שונים כיורש אפשרי. אין ספק שברקו גם מייחל ליום בו הוא יהיה מאמן נבחרת ישראל, למרות שעל פי המסתמן ההתאחדות מתכוונת לבחור שוב במאמן זר.
אני חושב שזה לא רציני: הערצתי את איל כאשר היה שחקן נהדר באי הבריטי, אבל עכשיו אני חושב שלא ראוי שאדם בלי ניסיון מקצועי מספק יחשוב על עמדה משמעותית כזו.
1 צפייה בגלריה
ברקוביץ' בסיום המשחק
ברקוביץ' בסיום המשחק
ברקוביץ' עם שחקני הפועל פ"ת
(צילום: אורן אהרוני)
ברור שהוא עבר המון כשחקן ומכיר את עולם הכדורגל יותר מאחרים, אבל הוא עסוק בכ"כ הרבה דברים אחרים, שאף אחד מהם אינו אימון. קשה לקבל את זה שאדם שלא מנסה להתמקצע באימון חותר להיות מאמן הנבחרת. בואו נעבור מהר על הרשימה: הוא מגיש תוכנית טלוויזיה פופולרית בכל יום שישי; הוא מגיש תוכנית ספורט ברדיו מדי יום; בשנים האחרונות הוא עסק בכניסה לניהול קבוצות כדורגל, כמו ראשל"צ והפועל פ"ת, ובימים אלה ישנם דיווחים על כך שהוא מתכוון לרכוש את הפועל רעננה; הוא איש עסקים פעיל; הוא מופיע בפרסומות רבות.
השם שלו תמיד מעורר התלהבות, ויש לו תמיכה רבה מצד אוהדים רבים שכבר התייאשו מהנבחרת ומאמנים כי הוא יוכל להכניס טירוף מחודש וסגנון התקפי ופתוח. כל זה טוב ויפה, אבל יש לי חדשות רעות בשביל האנשים הללו: זה לא מספיק כדי להצליח בנבחרת ישראל. אין ברירה, חייבים ניסיון אמיתי בעמידה על הקווים והכנת קבוצה למשחק. אם ברקו רוצה להיות מועמד אמיתי, הוא צריך להיכנס לתחום ולהתחיל לצבור בו ניסיון.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.