לדעתי, הפיניש הכי טוב לחלון העברות הזה הוא החזרה של האגדה סרחיו ראמוס לסביליה. ראינו מגה סטארים שעוזבים לסעודיה, כישרונות צעירים שהתפתו לכסף הגדול ונראה כי הגל הזה לא הולך להיפסק. אבל יש גם את הצד השני, שנאמן לרומנטיקה והכסף כבר לא מטריד אותו. אותו מייצג ראמוס.
הבלם בן ה־37 עשה הכל בכדורגל הספרדי ובכלל בכדורגל העולמי: זכה עם ריאל מדריד בכל תואר אפשרי, כולל 4 זכיות בליגת האלופות – והיה במשך עצור וחצי אחד השחקנים הדומיננטיים בסגל של הבלאנקוס. אחר כך חבר לסוללת הכוכבים של פ.ס.ז', עד שהחליט לחזור לאיפה שהכל התחיל.
1 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס שחקן נבחרת ספרד
סרחיו ראמוס שחקן נבחרת ספרד
סרחיו ראמוס
(צילום: AP)
הרזומה של ראמוס יכול היה לסדר לו אפילו בגילו חוזה עתק, אבל הוא העדיף לסגור מעגל במועדון נעוריו. אימפריות טורקיות וקבוצות סעודיות ניסו לגייס אותו לשורותיהן, והיו מוכנות לשלם כמעט כל סכום. מבשיקטאש, דרך אינטר מיאמי של לאו מסי ועד איתיחאד שהציעה 17 מיליון יורו. שום דבר לא שיכנע את את סרחיו לבחור בסוף אחר.
הבלם הלך לשחק כנער בסביליה מאז 1996. ב־2004 רשם הופעת בכורה בבוגרים כשהוא בן 18 לבד, ועד הצטרפותו לריאל רשם 49 הופעות. למעשה הגול האחרון שלו במדי סביליה היה נגד הבלאנקוס. חלפו להן 18 שנים מאז המשחק האחרון שם, והקהל האדום כבר לא יכול היה לחכות כדי לראות את האליל שלו שוב. וביום ראשון זה קרה.
ראמוס בקלות יכול היה ללכת לכסף הגדול, לקפוץ על הצעה שתסדר את המשפחה שלו כלכלית לדורי דורות, אך הלב רצה אחרת. הלב רצה חזרה הביתה, לסביליה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.
פורסם לראשונה: 06:48, 19.09.23