סטיבן ג’רארד ואסטון וילה פתחו עונה חדשה - ולא בצורה הטובה ביותר. למרות הרצון לשפר עמדות מהעונה שעברה, בה הקבוצה מברמינגהאם סיימה במקום ה-14 בפרמייר-ליג, היא פתחה עם שני הפסדים בשלושה מחזורים. ועדיין, אנחנו בשלב מוקדם של העונה וג'רארד, שמתחיל את שנתו השנייה כמאמן הקבוצה, חולם לעשות את קפיצת המדרגה עם המועדון הצנוע.
פיליפה קוטיניו הוא ללא ספק השם הכי גדול שהגיע למועדון בשנים האחרונות. הברזילאי פותח את עונתו השנייה בקבוצה, אחרי שהגיע בהשאלה מברצלונה בינואר האחרון. בווילה התלהבו, והוא נרכש על ידי אסטון וילה בקיץ האחרון בסכום של 20 מיליון אירו ובנוסף חתם על חוזה חדש עד יוני 2026. השנים האחרונות לא היו מוצלחות כלל עבור הקשר הברזילאי בן ה-30, שהמעבר שלו מליברפול לבארסה היה כושל וגם ההשאלה בבאיירן מינכן לא תיקנה את הרושם. ג'רארד אוהב אותו מאוד, וקיבל ממנו כמה רגעים יפים. כשהוא יתעורר השנה, וילה תיראה אחרת.

1 צפייה בגלריה
קוטיניו חוגג
קוטיניו חוגג
רגע נדיר עבור קוטיניו בברצלונה
(צילום: גטי אימג'ס)

אין סיבה שהשנה הזאת לא תאיר פנים עבור הילד בן ה-30. לאור האכזבות החוזרות ונשנות שחווה, הוא נמצא בסיטואציה אחרת - קבוצה שאפתנית אבל כזו בה תוצאות חלשות לא ייחשבו ככישלון ענק, מנג'ר שנותן גב, קהל מאוהב ומעמד של שחקן מוביל. העובדות בשטח מוכיחות שווילה היא לא קבוצה מפוארת בעידן המודרני, אבל דווקא ממעמד נמוך של מועדון בסדר גודל כזה, ניתן לצמוח בזכות שם גדול כמו קוטיניו. הקשר הברזילאי מתחיל עשור חדש בחייו בברמינגהאם, ורוצה להוציא את ג'רארד והקבוצה מהאפרוריות.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.