שנתיים אחרי אולימפיאדת טוקיו, שכולם חשבו שתהיה אקורד הסיום של הקריירה שלה, סימון ביילס תחזור הלילה (בין שבת לראשון) להתחרות במסגרת רשמית בתחרות הכנה לאליפות ארה"ב שתתקיים בסוף אוגוסט.
התחרות בשיקגו לא הייתה אמורה למשוך קהל רב, אבל מהרגע בו סימון ביילס הודיעה כי היא חוזרת להתחרות הכרטיסים נחטפו והאולם יהיה מלא עד אפס מקום. זאת על אף שהאישור על כך שהיא נרשמה לתחרות הגיע רק היום. היא נרשמה לכל ארבעת התרגילים, אולם יכול להיות שתששתף רק בחלקם או רק באחד מהם. זה לא משנה לתקשורת ולקהל בארה"ב שכבר נכנס לטירוף, כולם מחכים לראות את מי שנחשבת למתעמלת הטובה ביותר בכל הזמנים ובאיזה כושר נמצאת מי שזכתה בארבע מדליות זהב באולימפיאדת ריו 2016.
3 צפייה בגלריה
סימון ביילס
סימון ביילס
סימון ביילס באימון פתוח לקראת התחרות
(Stacy Revere / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
3 צפייה בגלריה
סימון ביילס
סימון ביילס
האם נראה אותה גם בפריז?
(KAMIL KRZACZYNSKI / AFP)

ביילס עצמה לא דיברה בכלל מאז שנודע על חזרתה לאימונים. היא רק כתבה באינסטגרם שלם לשאלת עוקביה: "אל תדאגו, אני מרגישה טוב והכל בסדר. לקחתי יותר משנה של חופש ועכשיו חזרתי. כשאני מרגישה שוב את ה' "טוויסטיז', אני פשוט ממשיכה להתאמן כרגיל". כזכור, באולימפיאדת טוקיו ביילם פרשה מרוב התחרויות בהן הייתה אמורה להשתתף והשתתפה רק בתרגיל הקורה בה זכתה במדליית הארד.
המתעמלת בת ה-26 חשפה באולימפיאדת טוקיו שהיא סובלת מ"טוויסטיז" – בעיה מנטלית שגורם למתעמלים לאבד את השליטה בגופם כשהם באוויר, אפשר לקרוא לזה סוג של ורטיגו. לרוב התסמונת הזאת חולפת די מהר, אולם ביילס התחילה לסבול ממנה דווקא בשבועות של לפני האולימפיאדה. הלחץ מהתסמונת ומהציפיות הגדולות שהיו ממנה גרמו לה לקרוס מנטלית. אולם היא בכל זאת השתתפה בתרגיל הקורה, והצליחה לצאת מטוקיו עם מדליית ארד. לאחר האולימפיאדה היא הודיעה על הפסקה, ולפני ארבעה חודשים היא התחתנה עם שחקן הפוטבול ג'ונתן אוונס. ההודעה על החזרה שלה הגיעה די בהפתעה.
3 צפייה בגלריה
סימון ביילס
סימון ביילס
חזרה מפתיעה
( Stacy Revere/Getty Images)
ביילס חזרה ישר לעניינים והשתתפה בחודש שעבר בתחרות פנימית של נבחרת ארה"ב. בתחרות שנערכה במחנה האימונים של הנבחרת בטקסס היא ניצחה בקרב רב, בקורה ובתרגיל הקרקע וקיבלה 3.5 נקודות יותר ממי שסיימה אחריה. התחרות לא שודרה, כדי לתת לביילס ליהנות משקט תקשורתי. גורמים בנבחרת האמריקאית אמרו לתקשורת כי "יש לה עוד הרבה מה לתת".
ביילס עוד לא הצהירה על כך באופן רשמי, אבל נדמה שהיא רוצה לחזור לאולימפיאדה בשנה הבאה בפריז ולעשות תיקון. בסוף ספטמבר תתחיל באנטוורפן אליפות העולם בהתעמלות, וייתכן כי נראה אותה גם שם. מה שבטוח הוא שהלילה מתחיל אחד הקאמבקים המרגשים בתולדות הספורט.