עסקת ענק בספורט האמריקאי: על פי דיווחים בארה"ב, קבוצת ה-NFL וושינגטון קומנדרס תימכר כנראה לקבוצת אנשי עסקים בה חבר כדורסלן העבר האגדי מג'יק ג'ונסון תמורת 6 מיליארד דולר.
בעלי הקבוצה דן סניידר הסכים למכור לקבוצת משקיעים אותה מוביל מג'יק ג'ונסון, שלו יהיו מניות מיעוט במועדון. מי שישלטו במועדון הם המיליארדרים ג'וש האריס (שהונו מוערך ב-5.9 מיליארד דולר והוא גם הבעלים של קבוצת ה-NBA פילדלפיה סיקרס) ומיצ'ל ריילס, אשר הונו מוערך ב-5.6 מיליארד דולר. אם העסקה תושלם, זאת תהיה העסקה הגדולה ביותר בתולדות הספורט ותשבור את השיא של מכירת דנבר ברונקוס, שנמכרה בשנה שעברה ב-4.2 מיליארד דולר. העסקה כאמור עוד לא נסגרה, אבל בארה"ב טוענים שהצדדים בדרך לסיכום.
1 צפייה בגלריה
מג'יק ג'ונסון
מג'יק ג'ונסון
מג'יק ג'ונסון
(צילום: AP)
סניידר קנה את וושינגטון קומנדרס תמורת 750 מיליון דולר בשנות ה-90, כך שמדובר באקזיט נאה עבורו. היא זכתה בסופרבול שלוש פעמים (1982, 1987, 1991) אבל מאז לא זכתה להצלחה רבה וההופעה האחרונה שלה בפלייאוף הייתה ב-2020.
קבוצת הרכישה החדשה רוצה לבנות אצטדיון חדש שימשוך את הקהל. העונה ממוצע הקהל הביתי במשחקי וושינגטון קומנדרס היה הנמוך ביותר בליגה, ובעונה שעברה הוא היה הנמוך ביותר. בקיץ 2020 שינתה הקבוצה את שמה מרדסקינס לקומנדרס.