בינואר האחרון הודיעה הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת, כי היא חוזרת למרכז הבמה בניהול המועדון - ועם חזרתה חזרה גם הקבוצה לחיים. לטענת אלונה, הסיבה לחזרה היא חוסר ההצלחה בעונה שעברה, אך לא מן הנמנע כי אלונה פשוט התגעגעה לתשוקה, לקהל ולמלחמה על תארים בליגת העל. ייתכן כי ההצלחה של מכבי חיפה ושבירת ההגמוניה של מכבי ת"א הניעו אותה. המרוויחים הגדולים הם הכדורגל הישראלי, ובראש ובראשונה אוהדי הפועל באר שבע, אשר רואים כי העונה יש לקבוצה רצון עז להתברג שוב בצמרת ולהיאבק על תואר האליפות.
באר שבע שיחררה הקיץ מספר שחקנים, בראשם ז'וזואה שהפגין יכולת נהדרת אבל לא הפסיק להסתבך בבעיות משמעת. בנוגע לשאר, רובם ככולם אינם מוגדרים כשוברי שוויון, שחקנים כמו פארליי רוסה, שון גולדברג, לואי טהא, סינטיהו סלליך, אנתוני וארן, מרסלו מלי ועמית ביטון.

1 צפייה בגלריה
איתי שכטר
איתי שכטר
איתי שכטר
(צילום: הפועל ב"ש)

לעומת זאת, השחקנים שהוחתמו במקומם משמעותיים מאוד ויכולים לעשות את ההבדל, שמות כמו איתי שכטר, איתן טיבי, יוג'ין אנסה, רועי גורדנה, איאד אבו עביד, אריאל הרוש - ואולי בקרוב יצטרף אליהם שם בולט נוסף, מאחר שכידוע, מזה זמן רב מתנהל מו"מ מתקדם עם דור מיכה אשר צפוי לחזק את האדומים מבירת הנגב.
עושה רושם כי הקיץ הזה הפועל באר שבע מאותתת לליגה כי היא מוכנה ובשלה להילחם על תואר האליפות, ולנסות ולחזור לגדולה שאפיינה את הקבוצה בימים הטובים בהם אלונה ברקת וברק בכר פיצחו יחד את החידה שנקראת ליגת העל. שאלת השאלות: האם וכיצד רוני לוי יצליח לחבר את הפאזל ולזכות באליפות בפעם הרביעית בקריירה שלו, והראשונה מאז עונת 2005/06 עם מכבי חיפה. כך או אחרת, אוהדי הפועל באר שבע יכולים לישון רגועים יותר כאשר הקבוצה מתחזקת ושואפת לשוב ולזלול תארים.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.