לדעתי צריך לסמן יותר זרקורים על הקיץ של אלופת צרפת. אז כן, אמנם הפריזאים מוצפים בדרמת קיליאן אמבאפה, אוספים את שברי עזיבת לאו מסי וגם מתכוננים לפרידה המתקרבת מניימאר, אך ישנה בנייה מחדש שאותה פ.ס.ז' מבצעת כבר בחלון הנוכחי. בנייה מחודשת שאיתה היא מציגה לנו ספוטלייט על לא מעט שמות מרתקים.
הרכש הכי טרי וכנראה משמעותי ביותר נמצא בעמדת החלוץ. גונסלו ראמוס הפורטוגלי בן ה-22 עבר לצרפתים מבנפיקה בהשאלה לעונה עם אפשרות לרכישה עתידית תמורת 80 מיליון יורו כולל תוספות. ראמוס בעונה הקודמת רשם בסך הכל 47 הופעות, בהם היה חתום על מוערבות ב־39 שערים (27 הבקעות, 12 בישולים). וישנה ציפייה רבה ממנו לפתור את סוגיית החלוץ עבור לואיס אנריקה.
1 צפייה בגלריה
מנואל אוגרטה
מנואל אוגרטה
מנואל אוגרטה
(האתר הרשמי של פ.ס.ז')
טאלנט שאני ממליץ לשים דגש מיוחד עליו הוא קשרה האחורי החדש של הקבוצה, מנואל אוגרטה בן ה-22. האורוגוואי הגיע בחודש שעבר לפריז תמורת 60 מיליון יורו מספורטינג ליסבון. אוגרטה היה מקושר בעבר לצ'לסי וליברפול.
בנוסף אליהם ישנן עוד עסקאות מעניינות. אתחיל בחלוץ הוגו אקיטיקה בן ה-21, שהושאל חפריזאים וביוני נחתם החוזה איתו, כאשר ריימס קיבלה עליו 28 וחצי מיליון יורו. הוא שחקן שלפי דעתי צריך לקבל יותר חשיפה והזדמנות. עכשיו, כשראמוס הגיע לפריז, יש דיבורים על כך שאולי במשך הקיץ הוגו ילך לווסטהאם או לנוטינגהאם.
קאנג אין-לי, הקשר התקפי הדרום קוריאני בן ה-22, שהגיע ממאיורקה, בה רשם 6 שערים ושבעה בישולים.
גם ארנאו טנאס הספרדי בן ה-22 ששימש כשוערה המחליף של ברצלונה הצטרף בהעברה חופשית.
בנוסף לרכישות הללו פריז הביאה כמה שחקנים יותר "ותיקים". הבולט הוא לוקאס הרננדס בן ה-27, שהגיע מבאיירן מינכן. הבווארים יקבלו על הבלם המנוסה 45 מיליון יורו. אליו מצטרפים צמד העברות חינמיות אך גדולות – מרקו אסנסיו מריאל מדריד ומילאן שקריניאר מאינטר. נראה שפריז בונה שלד ברובו צעיר לעתידה. יהיה מעניין לראות לאן זה יתפתח.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.