לסטר סיטי, הקבוצה האנגלית שריגשה את העולם עם זכייתה באליפות אנגליה בשנת 2016, מסובכת העונה עמוק בתחתית. אחד הגורמים העיקריים העומדים מאחורי הנפילה של השועלים הוא ג’יימי וארדי, החלוץ הוותיק בן ה-36, שנעלם באופן משמעותי משטף המשחק של המועדון וכבר לא מספק את המספרים הרגילים בכיבוש שערים עבור הקבוצה. התוצאות והירידה למקום הלפני אחרון הובילו לפיטוריו של המנג'ר ברנדן רוג'רס.
איפה אותם ימים של קלאודיו ראניירי, מאמנה לשעבר של לסטר, שייזכר כמאמן הטוב בהיסטוריה של המועדון הצנוע. בשנת 2016 הוביל האיטלקי המבוגר את לסטר לזכייה המרגשת, ואולי ההידרדרות החלה עונה לאחר מכן, כאשר השועלים לא היססו לפטר אותו כשהתוצאות החלו להידרדר. כבר בתחילת העונה הנוכחית היה ניתן לראות את הקושי של הקבוצה לעמוד על הרגליים מבחינה מקצועית. כאשר החל מהמחזורים הראשונים השועלים נראו חלשים ולא מחוברים, קבוצה שזקוקה לחיזוק ועזרה.

1 צפייה בגלריה
ברנדן רוג'רס
ברנדן רוג'רס
ברנדן רוג'רס. פוטר
(צילום: רויטרס)

כרגע הקבוצה בדרך הבטוחה לרדת בסיום העונה לליגת המשנה. עד כה התנהלו 29 מחזורים , בהם השיגה הקבוצה שבעה ניצחונות בלבד לעומת 18 הפסדי ליגה. התחתית השנה באנגליה רותחת מתמיד, כאשר מהמקום ה-19 עד המקום ה-12 מבדילות 5 נקודות בלבד, מה שהופך את הליגה הזאת למטורפת מרגע לרגע.
כדי שלסטר תינצל בסיום העונה היא חייבת לנצח כמה שיותר במשחקים שנשארו לה, ובנוסף לקוות לאיבוד נקודות של יריבותיה שנמצאות מעליה בטבלה. היו כבר סיפורי סינדרלות של קבוצות שהסתבכו בדומה לשועלים, והצליחו בעקבות איבוד נקודות של היריבות להישאר בליגה בסיום העונה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.
* אנו רואים בחומרה רבה שליחת טורים המתורגמים ומועתקים מילה במילה מאתרים זרים, וגולשים שינהגו כך לא יורשו לפרסם בקיק.