אם היינו מדמיינים בתחילת העונה גמר של ליגת העל בכדורסל בלי מכבי ת"א או הפועל ירושלים, זה בטח היה במסגרת התערבות או סתם בשביל הצחוק, אבל רצה הגורל ונפגשו בגמר שתי הקבוצות בעלות האופי הגדול ביותר בליגה שלנו, הרצליה והפועל חולון. והכי מגיע להן בעולם.
אני לא מתיימר להיות מבין גדול בכדורסל אבל אני חובב את הענף הזה לא מעט, ואני בטוח שהרבה אנשים כמוני שמחו שלשם שינוי לא שתי הקבוצות ששולטות בכדורסל שלנו ביד רמה הן אלה שעלו לגמר. הרצליה וחולון לימדו אותנו שיעור חשוב: ישנו בכדורסל הישראלי אופי. קבוצות גדולות עם כסף גדול, שמות נוצצים והנהלה שמתיימרת להבין בכדורסל זה פשוט שום דבר, ואם יש לך את השיטה והגישה הנכונה אתה בדרך הבטוחה לאליפות. ועל כך מגיע לגודס, אהרוני, זופר ושאר המעורבים בקבוצות הללו שאפו ענק.

1 צפייה בגלריה
פניני מניף את הצלחת
פניני מניף את הצלחת
פניני מניף את הצלחת
(צילום: עוז מועלם)

הגיע הזמן שנפסיק לחשוב על כך שהליגה בכדורסל היא ליגה של קבוצה אחת ששולטת בה ביד רמה או אולי שתיים כאלו. גם כאשר רוב הקבוצות בליגה מכילות שחקנים זרים רבים, אין ספק שהכדורסל הישראלי נמצא במגמת שיפור אדירה. שחקנים כמו ג'ו רגלנד, רפי מנקו, אונואקו וכריס באב הם רק חלק מהשמות שגרמו שטרפו את הקלפים בליגה הזו.
לסיכום, העונה הזו הייתה בעלת ערך מוסף לאוהדי הכדורסל בארץ, פשוט מטורפת ומרגשת בכל מובן אפשרי. שתי קבוצות שהוכיחו את עצמן לאורך כל העונה וזוכות לכבוד הראוי. הלוואי ונזכה לכך בכל עונה!
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.