אלופת יוון אולימפיאקוס נכנסה ברגע האחרון למרוץ אחרי ערן זהבי. הקבוצה שיכולה לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה הגישה הצעה גדולה בסך שני מיליון אירו לעונה לחלוץ שסיים את חוזהו באיינדהובן ועדיין לא החליט היכן ישחק בעונה הבאה.
אולימפיאקוס כבר סיכמה עם זהבי בינואר האחרון על הצטרפותו, אולם איינדהובן סירבה לשחררו ובדיעבד זה היה מהלך ששינה את העונה של החלוץ שסיים אותה מצוין, כולל זכייה בגביע ההולנדי על חשבונה של איאקס.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי. יגיע לאולימפיאקוס?
(צילום: עוז מועלם)
זהבי, ששב ארצה שלשום, יצטרך לעבור אורתוסקופיה שתשבית אותו לשלושה שבועות ולכן לא ישחק במשחקי הנבחרת בליגת האומות, כשהוא אמור לקבל בימים הקרובים החלטה סופית לגבי עתידו. ל-ynet התברר כי זהבי התייעץ בימים האחרונים עם קפטן הנבחרת, ביברס נאתכו ששיחק באולימפיאקוס, לגבי המועדון היווני.
אולימפיאקוס זכתה שוב באליפות יוון, ולכן יכולה לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות, מה שעשוי להוות פיתוי בעבור זהבי, כשמדובר ביעד קרוב לישראל עם אקלים דומה. על פי גורמים במועדון היווני, ההצעה שניתנה לזהבי עשויה להגיע יחד עם מענקים לסכום של שני מיליון אירו, כפולה מזו שהוצעה לו במכבי ת"א.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
עוד לא החליט לגבי עתידו. זהבי
(צילום: שאול גולן)
זהבי הבהיר מראש כי האלמנט הכלכלי לא יהיה שיקול מבחינתו, אלא בעיקר הנושא המשפחתי, וזאת גם הסיבה שהוא עדיין לא קיבל החלטה סופית. ההצלחה בהולנד הובילה להצעות רבות מאירופה, אלא שבסביבתו הבהירו כי המגמה לא להישאר ביבשת, אולם ייתכן כי ההצעה הקוסמת עתה תשנה את הדינמיקה.
בפני זהבי הוגשו הצעות כספיות רשמיות ממכבי ת"א, בוטפוגו וקבוצה מ-MLS בארה"ב, אליה יוכל להצטרף עם פתיחת חלון ההעברות ביולי. חבריו הקרובים העריכו כי הנטייה היא לכיוון מכבי ת"א, אולם זהבי יקבל החלטה סופית בימים הקרובים כשלשלוש ההצעות האחרונות שגיבש לעצמו, נכנסה מעתה גם אולימפיאקוס למשוואה.