למרות שהיא יכולה להבטיח מחר מקום בליגת האלופות, ארסנל לא ממש הלהיבה העונה, אבל למזלה לפחות שחקן אחד כן התעלה. ולא, לא מדובר באמיל סמית' רואו, אלא בשוער המפתיע ארון רמסדייל. הרבה גבות הורמו בקרב אוהדי התותחנים כאשר המאמן מייקל ארטטה החליט לרכוש את השוער בן ה־24 משפילד יונייטד, בעקבות האכזבה מברנד לנו.
רמסייל לקח את ההזדמנות בשתי ידיים וסתם לכולם את הפיות כשהוכיח שהוא כישרון ענק. מהרגע שבו ארטטה הוריד לספסל את השוער הבכיר, ארסנל ספגה רק ארבעה שערים בשמונה משחקים, עם הצלות מדהימות שגרמו לכולם להבין שהמאמן עשה צעק ענק כשהביא אותו. רגע השיא היה ההדיפה הפנומנלית לבעיטה החופשית של ג'יימס מדיסון מלסטר, שזכתה להתייחסות מלא אחר מאשר פטר שמייכל, מגדולי השוערים בכל הזמנים: "אחת ההצלות הכי גדולות שראיתי בשנים האחרונות".

1 צפייה בגלריה
ארון רמסדייל
ארון רמסדייל
ארון רמסדייל
(צילום: רויטרס)

ללא ספק מדובר בשוער העונה, זה שלגלגו עליו וחטף ביקורת, ועכשיו הפך לגיבור של הקהל. האם הוא בדרך להפוך לשוער הבכיר של נבחרת אנגליה במקומו של ג'ורדן פיקפורד? זאת בהחלט אפשרות.
רמסדייל הוא דוגמה לספוראטי צעיר שלא הפסיק לחלום ועם עבודה קשה והתעלמות מרעשי רקע עשה את זה בגדול. בין אם העונה הזאת תיגמר בכישלון של ארסנל מחוץ לטופ 4 ובין אם הסוף יהיה מתוק, ראמסדייל הוא ללא ספק שוער העונה בפרמייר־ליג.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.