"שייכת לליגה האירופית", "לא קורים ניסים במינכן" ו"זה מה שיש", היו רק חלק מהכותרות בתקשורת הספורט האירופית לאחר ההדחה הכואבת של ברצלונה מליגת האלופות.
זה לא הפתיע רבים בהתחשב בתקופה הזוועתית שהקבוצה הזו עוברת, ויהיו הרבה שיגידו שההדחה הייתה באוויר, אבל בכל זאת - מועדון ששמו הולך לפניו, מועדון שכל ילד בעולם ידע את ההרכב שלו מתוך שינה עד לפי כמה שנים, מועדון פאר שרבים יגידו שהוא הטוב בעולם - פשוט גרם לרבים לא להאמין לעובדה הזו.
1 צפייה בגלריה
אנסו פאטי מאוכזב
אנסו פאטי מאוכזב
אנסו פאטי מאוכזב
(צילום: AFP)
ברצלונה חווה משבר אחר משבר, ושום דבר שהיא מנסה לעשות לא עובד: מהעזיבה של ניימאר לפני 3 שנים, המפלה עם החתמת גריזמן, החלפת מאמנים והעזיבה של מסי. ועכשיו מגיעה הדחה המשפילה בשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי 21 שנים.
ההנהלה בניצוחו הכושל של ברתומאו עשתה את הנזק שלה. הוא בינתיים עזב וכרגע ישנו לאפורטה, שגם הוא כרגע לא מצליח להרים את המועדון ולהחזיר אותו ליציבות.
אז נכון, צ'אבי, אגדה מקומית, נקרא לדגל במינוי שרבים מהאוהדים מקווים שיתברר כגלגל הצלה למשבר הנורא הזה שפוקד את המועדון, אך עם כל ההערכה אליו, נראה כאילו ההנהלה חייבת לשנות כיוון בעצמה. ההפסדים והחובות העצומים הם מכשול, אך טיפוח הצעירים דוגמת גאבי, פדרי ואנסו פאטי הם הכיוון הנכון – כמו גם "ניקוי עמוק" של שחקנים שפשוט לא ראויים ללבוש את החולצה היוקרתית.
בשורה התחתונה, המצב של המועדון בידיים של ההנהלה ומוטב שהיא תפעל במהירות על מנת שלא תמצא עצמה כאימפריה מתפרקת וכקבוצת אמצע טבלה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.