הפסד שני בקמפיין מוקדמות היורו לנבחרת הנשים בכדורגל - 4:2 לסרביה. ויטל כץ אומנם השוותה זמנית במהלך המחצית הראשונה, ועדן אביטל צימקה לקראת הסיום, אבל זה לא הספיק עבור הבנות של ארז בלפר.
טורניר מוקדמות יורו 2025 יצא לדרך ביום שישי בהפסד 2:0 במשחק חוץ, בסלובקיה. היום קיוותה הנבחרת לתקן את הרושם במשחק ה"ביתי" אותו אירחה בהונגריה, אבל כבר בדקה ה-5 ג'ובאנה דמניוביץ' העלה את הסרביות ליתרון ראשון.
1 צפייה בגלריה
נבחרת הנשים
נבחרת הנשים
פתחו ברגל שמאל. נבחרת הנשים
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
בדקה ה-31, כאמור, כץ השוותה זמנית את התוצאה מבישול של טליה זומר, אבל בדקה ה-36 סרביה החזירה לעצמה את היתרון משער של טיאנה פיליפוביץ' שבעטה מצוין מחוץ לרחבה (1:2 לסרביות). בדקה ה-55 דמניוביץ' כבר השלימה צמד אישי וקבעה 1:3 לאורחות.
בדקה ה-77 המחליפה עדן אביטל כבשה את השני לישראל עם בעיטה מדוייקת מ-14 מטרים, לפינה הגבוהה ופנימה - ורק 2:3 לסרביה. אבל בתוספת הזמן של המשחק אנסטסיה סיריץ' ניצלה טעות קשה בהגנה הישראלית וכבשה את הרביעי שגם קבע את תוצאת המשחק (2:4 בסיום). לאחר שני משחקים הכחולות-לבנות ממשיכות לנעול את הבית, כאשר המשחק נגד היריבה הבאה, סקוטלנד, יתקיים בסוף חודש מאי.
הרכב ישראל: פורטון רובין, שירה אלינב (מיטל שרעבי, 77), שחר נקב, שני דוד, אליענה בירד, מריאן עווד (עדן אביטל, 62), שרון בק, נועה סלימהוג'יץ' (קורל חזן, 77), ויטל כץ (מאיה חיטמן, 88), מריה אלמצרי (רחל שטיינשניידר, 62), טליה זומר.