משחק העונה בטוטו טרנר סידר לנו הצגה מרתקת שלא רבים העיזו אפילו לפנטז עליה, 1:2 אחרי דרמה סוחפת ומורטת עצבים. לדעתי שחקן אחד בלט יותר מהשאר – האיש שהתעלה ברגעים הקשים והתנהג כמנהיג. אני מדבר כמובן על עלי מוחמד.
כאשר העיניים היו בעיקר על הכוכבים הגדולים, הקשר הנהדר היה זה שנתן את הטון והשאיר את מכבי חיפה בשליטה. עם כל הכבוד לעומר אצילי, דולב חזיזה ודין דוד, האיש למשימות מיוחדות חתום על הניצחון יותר מכולם. השחקן הכי חכם בסגל של בכר עם פעולות קטנות־גדולות שיכולות להכריע מאבק אליפות.
1 צפייה בגלריה
עלי מוחמד
עלי מוחמד
עלי מוחמד
(צילום: עוז מועלם)
לאורך המחצית הראשונה הפועל באר שבע כלל לא סיכנה את המסגרת, חוץ מהשער המקרי. ובכל פעם שניסו לצאת למתפרצת מפתיעה הם נתקלו במכשול שלא היה ניתן לעצור. מוחמד נתן הופעה של קשר איכותי שמשדר לשאר לחבריו שיש להם על מי לסמוך, כאשר הוא הצליח למסור 80% (39 מ־49) מהמסירות שלו בהצלחה, וחילץ כדורים קריטיים שמנעו מתפרצות.
מוחמד למעשה ביטל את היתרון המספרי של באר שבע וחיפה על העייפות של החברים שלו. הוא לא נח לרגע, נשאר בריכוז מלא והצליח לתסכל את שחקני ההתקפה של היריבה שוב ושוב. לא שמענו את השם שלו הרבה בעונה המופלאה הזו, אבל יש לו קרדיט גדול בתוצאה הסופית. הוא הוכיח שלמכבי חיפה יש מנהיג אמיתי – שחקן לצאת איתו למלחמה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.