זינדין זידאן הוא המאמן הצרפתי הטוב בעולם בשנים האחרונות. פריז סן ז'רמן ידועה כקבוצה המסוכנת בעולם, לפחות לפי הסגל שלה. אך המאמן הנוכחי שלה, מאוריסיו פוצ'טינו, לא נראה כאחד שיכול לייצב קבוצת כוכבים כזאת. לעומתו, זידאן הצליח בתקופה קצרה יחסית בריאל מדריד להגיע להישגים מרשימים: 3 זכיות רצופות בליגת האלופות עם הבלאנקוס, שתי אליפויות ספרד, שני סופרקאפ ספרדיים, שני סופרקאפ אירופיים ושני גביעי אליפות העולם למועדונים.
עם כאלה תארים אצל הבלאנקוס, אין ספק שזידאן יתאים כמו כפפה ליד לסגנית אלופת צרפת, אצלה משחקים שחקנים עם שמות בקנה מידה עולמי כמו ליונל מסי, סרחיו ראמוס המוכר לצרפתי מהימים בריאל מדריד, אשרף חכימי ועוד.

1 צפייה בגלריה
זידאן
זידאן
זידאן
(צילום: EPA)

זידאן, שהוא כידוע כוכב כדורגל בעבר בעצמו, יודע איך להתנהל עם כוכבים בעלי אגו גבוה במיוחד, ומכיר גם את מסי היטב מהיריבות בקלאסיקו הספרדי. הוא מכיר שיטות משחק וטקטיקות איכותיות יותר שבהן פריז יכולה להשתמש, לאחר שלמד באחד המועדונים הטובים בעולם, וגם דוגל במשחק קבוצתי.
זידאן נחשב למעין גיבור לאומי בצרפת. האיש הרי זכה בכדור הזהב ובמונדיאל באותה השנה. המעמד שלו מבטיח את העובדה שהאוהדים של המועדון המעוטר ישמחו לראות אותו עומד על הקווים. הוא מאמן שיודע להשליט סדר בחדר ההלבשה, אחרי ששלט ביד רמה במצב אצל הבלאנקוס, ותמיד יודע מי צריך להיות על הדשא (רק שחקנים שעבדו קשה והרוויחו זאת). בנוסף, הוא אוהב לקדם צעירים ולתת להם מקום גם במשחקים גדולים. אין מישהו מתאים יותר לקבוצה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.