"כאחד שיש לו היסטוריה של מפתח גוף לא רציתי שהבן שלי יגדל עם אבא שהזניח את עצמו, אלא יהיה גאה באבא שלו". כך מספר גדי טרוני (35), לשעבר מר ישראל ומיסטר יוניברס, שחזר מחדש לכושר דווקא בזכות הלידה של בנו איתן.
טרוני השתתף לאחרונה בשתי תחרויות פיתוח גוף, זכה במקום הראשון בקטגוריית "אלוף האלופים" ובמקום השני בתחרות נוספת. לאחר מכן פירסם ברשתות החבתיות תמונות שלו עם כרס מהיום בו נולד בנו לצד תמונות עדכניות מהתחרויות לאחר החזרה לכושר.
3 צפייה בגלריה
גדי טרוני פיתוח גוף
גדי טרוני פיתוח גוף
גדי טרוני עם בנו ובתחרות
(אולפן ynet)
"כשאיתן נולד החל בדיוק הסגר האחרון", סיפר טרוני בראיון לאולפן ynet. "בעצמי הייתי אז בתקופה קשה. יש לי עסק שנפגע מאוד מכל הסגרים. ישבתי בבית בדיכאון, אכלתי, לא התאמנתי ועליתי הרבה מאוד במשקל. שקלתי קרוב ל-100 ק"ג".
על השוני בין מראהו בתמונות שצולמו בעת לידת בנו ובתקופה הנוכחית סיפר טרוני: "הייתי עם אחוז שומן גבוה וממש לא נראיתי טוב. ידעתי שאני עושה מהלך וחוזר לתחום של התחרויות. אז באמת, עברו עשרה חודשים והתחלתי להתחרות. התוצאה מאוד מספקת".
3 צפייה בגלריה
גדי טרוני פיתוח גוף
גדי טרוני פיתוח גוף
גדי טרוני בתמונה עדכנית ובעת לידת איתן
(צילום: פרטי)
טרוני הוסיף: "זה הרבה יותר קשה כאשר יש ילד, אבל זה לא מקום להזניח את עצמנו וזה מה שרציתי להעביר כמסר. אנשים מזלזלים בזה ומעריכים רק את מה שהם עושים בעבודה ועם המשפחה, אבל זה לא פחות חשוב איך אנחנו נראים ומרגישים. אני מרגיש היום צעיר בהרבה שנים, שטוב לי ושאני מסופק ועושה את מה שאני אוהב. והנה, אני משלב את זה יופי, עם הילד ועם הכל. ממש הייתי צריך תמיכה בבית ובלי האישה זה לא היה קורה".
- חששתם שאם לא תעשה איזשהו סוויץ' לא תצליח להיות אבא פעיל מספיק?
"לא, הייתי מאוד פעיל מההתחלה. כשהוא נולד בסגר היתה לי הפריבילגיה להיות איתו המון. זה לא עניין של להיות, זה עניין של מה יהיה איתי בהמשך. אני היום בן 35 ולא הולך ונהיה צעיר יותר. ידעתי שאם אראה רע אהיה מדוכדך ולא ארגיש עם עצמי טוב, אז אמרתי 'זה הזמן עכשיו לעשות מהלך'. זה קשה מאוד, הקרבה מטורפת אבל בסוף זה משתלם, כמו כל דבר קשה".
3 צפייה בגלריה
גדי טרוני פיתוח גוף
גדי טרוני פיתוח גוף
(צילום מסך)
בקרוב גם תרשום את איתן לתחרויות?
"אם הוא יבחר בזה אני לא אמנע ממנו, אבל ניתן לו להתפתח להיות מה שהוא ירצה להיות כמובן".