אחרי שהתפרסם הראיון בו סיפק התבטאויות קשות והטיח האשמות במנצ'סטר יונייטד על היחס כלפיו, ניצב היום כריסטיאנו רונאלדו בפני צומת דרכים חדשה בקריירה הכל כך משגשגת ופורה שלו. קצת לפני ש-CR7 חוגג את יום הולדתו ה-38, הפורטוגלי מגיע בפעם האחרונה לטורניר גביע העולם במדים האדומים-ירוקים, כאשר המטרה עדיין עומדת בעינה - לזכות בפעם הראשונה בגביע הנחשק.
באותו ראיון עם העיתונאי הבריטי פירס מורגן, רונאלדו הצליח להדהים רבים מאיתנו עם אחד המשפטים שאמר, כאשר איש אינו יודע אם באמת התכוון לכך: הפורטוגלי טען שבמידה שיזכה במונדיאל, הוא יפרוש באופן רשמי מכדורגל ויתלה את הנעליים - אכן הצהרה מעניינת. גם אם פורטוגל אכן תזכה ורונאלדו לבסוף לא יפרוש, אפשר יהיה להבין מדוע. הפיגורה הבלתי נגמרת הזו ששמה כריסטיאנו רונאלדו פשוט מסרבת לעזוב, ובצדק. מה שכן, הוא הצליח להרגיז את יונייטד מספיק כדי להוביל לשחרור מהחוזה שהוא ניסה להשיג.

1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: EPA)

הוא תרם לכדורגל במשך שנים רבות וללא ספק ייזכר כאחד הגדולים בתולדות המשחק. דווקא עכשיו כשקצת "שורף", רונאלדו מגיע לראשונה בקריירה לטורניר כשחקן חופשי, ואולי הפעם זו ההזדמנות עבורו לשים הכל בצד ולהצעיד את נבחרת פורטוגל לעבר זכייה מדהימה אך בהחלט אפשרית בגביע הנכסף. הטיימינג, יש יאמרו, הוא די מושלם, רונאלדו עוזב באמצע העונה את הקבוצה אותה אהב יותר מכל ועמה ציפה להחזיר עטרה ליושנה, ובכך הוא משאיר מאחוריו את אותם מטענים שסחב לאורך כל התקופה שלו במדיה ומגיע על מנת להתרכז רק בהצלחת הנבחרת הלאומית.
כשהוא כבר פחות דואג ועוסק באם יפתח במשחק הבא או שוב ייכנס כמחליף 5 דקות לפני תוספת הזמן, ואוהדי הכדורגל כבר פחות מתעסקים בראיון הידוע שלו ויותר יושבים להנאתם לצפות במשחקי גביע העולם, הפעם כריסטיאנו רונאלדו צריך להגיע במיטבו עם כל הכלים העומדים לרשותו על מנת לקטוף את התואר האחרון בהחלט שנשאר לו בקריירה כה מפוארת.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.