רוג'ר פדרר לא יהיה בטורניר הטניס האולימפי בטוקיו, גם לא רפאל נדאל. נובאק ג'וקוביץ', לעומת זאת, יתחרה במשחקים האולימפיים הקיץ בבירת יפן.
המדורג 1 בעולם, שזכה ביום ראשון האחרון בטורניר ווימבלדון והוסיף לארון שלו גראנד סלאם מספר 20, צייץ הערב (חמישי): "אני גאה מאוד לארוז לטוקיו ולהצטרף אל הנבחרת הלאומית שלנו במאבק על המדליות. לייצג את סרביה היה עבורי תמיד משהו משמח ואעשה כמיטב יכולתי לשמח את כולנו".
2 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ' חוגג את הזכייה בווימבלדון
נובאק ג'וקוביץ' חוגג את הזכייה בווימבלדון
יתחרה בטוקיו. ג'וקוביץ'
(צילום: גטי אימג'ס)
2 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
מגיע לטורניר האולימפי בכושר שיא
(צילום: רויטרס)
כאמור, ג'וקוביץ' זכה בתחילת השבוע בפעם השישית בווימבלדון בסך הכל, אחרי ניצחון בגמר על מטאו ברטיני האיטלקי 7:6 (4), 4:6, 4:6, 3:6. הסרבי ממשיך להיות בכושר בלתי עציר על דשא, משטח בו לא הפסיד מ-2018. הסרבי בן ה-34 זכה השנה באליפות אוסטרליה ורולאן גארוס. אם הוא יזכה באליפות ארה"ב הוא ישלים זכייה בארבעת המייג'ורים לראשונה מאז רוד לייבר ב-1969.
מי שהודיעו היום שלא יגיעו לטוקיו הן ויקטוריה אזרנקה ואנג'ליק קרבר. "אני אייצג את בלארוס בפריז 2024", אמרה אזרנקה, "אני מאחלת לכולם אולימפיאדה מוצלחת. תשמרו על עצמכם".
קרבר, הפיינליסטית מווימבלדון, הוסיפה: "אני צריכה לקבל את העובדה שהגוף שלי זקוק למנוחה. יש לי זיכרונות נהדרים מהאולימפיאדות הקודמות ולכן זה מאוד מאכזב שלא אוכל להשתתף הפעם. בהצלחה לכל הספורטאים הגרמנים בטוקיו".