פרס "הרגע המפחיד של המשחק": טראוויס קלסי כמעט הורג את אנדי ריד
המחצית הראשונה של הצ'יפס הייתה רעה, בלשון המעטה. הם אולי הצליחו לעצור את הניינרס על 10 נקודות בלבד, אבל רוב המחצית ההגנה שיחקה, וכאשר התקפת הצ'יפס עלתה לשחק הם התקשו להשלים אפילו דאון ראשון. היה אפשר לראות את התסכול בפנים של טראוויס קלסי כשמהלך התקפי של הצ'יפס הסתיים באיבוד כדור בזמן שהוא נשאר לצפות מהספסל. הזעם השתלט עליו והוא רץ להגיד למאמן בדיוק את מה שיושב לו בפנים: הוא נכנס בעוצמה אדירה בריד וצרח עליו "תשאיר אותי בפאקינג משחק!"

2 צפייה בגלריה
קלסי
קלסי
אין מילים
(צילום: Jamie Squire/Getty Images)

אנדי לא היה מוכן להתנגשות הזאת, היא תפסה אותו בהפתעה והמאמן כמעט ונפל מרגליו מעוצמת המכה למרות השוק והבהלה, אריה הים החייכן שכמעט וחטף התקף לב עוד ניסה להרגיע את קלסי העצבני. הוא מבין מה חשיבותו של קלסי במשחק, וכולנו מבינים, שאם הוא היה נכנס בו קצת יותר חזק, הצ'יפס היו צריכים למצוא מאמן אחר.
פרס "מהלך ה-WWF של המשחק": כריס קונלי
עוד פאנט מושלם של ווישנאוסקי שמרחף לאיטו באוויר עד לתפיסה של ריצ'י ג'יימס. הוא כל כך מרוכז בלתפוס את הכדור שהוא בכלל לא רואה את כריס קונלי מתקדם לעברו במהירות של רכב ספורט ובעוצמה של סמיטריילר. האיש של הניינרס שולח יד חזקה ובקלוז-ליין מהגיהנום פשוט שותל את ריצ'י מטר בתוך הדשא. האצטדיון מתפוצץ לחתיכות, ואנחנו מקבלים תזכורת שלא רק התקפות יכולות לשלהב את הקהל. אם קונלי היה נעמד וזורק את התנועה של ג'ון סינה אחרי התיקול, הוא היה זוכה בפרס "המהלך של המשחק". וג'יימס עוד קם מיידית, שנייה לאחר מכן.
פרס ה"מה לעזאזל קרה פה?": דרה גרינלו
שעלה לשחק ופשוט קרע את האכילס. סתם ככה, בלי יותר מדי בלגן, בלי איזה תיקול שגוי או כניסה מטורפת. הבחור פשוט בא לעלות למגרש, דילג פעמיים כדי להיכנס חם ובצעד סטנדרטי ביותר סיים את העונה. בדיעבד, אולי המכה הכי קשה שסן פרנסיסקו ספגה במשחק - גרינלו הוא אחד משחקני המפתח של הגנת הניינרס, שלאחר הפציעה התקשתה לעצור את הדרייבים של מהומס. פשוט חבל.
פרס "you shall not pass של המשחק": ג'יאייר בראון
16 שניות לסיום הרבע הרביעי, ההגנה של הניינרס לא מצליחה לעצור את הצ'יפס שדוהרים קדימה עם עוד מסירה של מהומס לקלסי. הוא משתלט על הכדור, עובר שני שחקנים ומתקדם לעבר האנדזון, כשכל מה שמפריד בינו לבין ניצחון במשחק הוא בראון. צריך להבין: קלסי מתנשא לגובה של 2 מטר ושוקל 98 קילו של שריר טהור, הוא גם רץ די מהר יחסית לגודל שלו. אז אם נשקלל את כל הנתונים, אנחנו מדברים על טנק מרכבה סימן 4 שמתקדם במהירות לעבר הפיון האחרון בהגנת הניינרס.
יאמר לזכות בראון שהוא לא היסס לרגע, עשה "תמות נפשי עם פלישתים" וזינק בכל הכוח קדימה לעצור את הטנק בגופו. הם מתנגשים בעוצמה כתף אל כתף, מה שבאורח פלא זורק את קלסי לרצפה ועוצר את המהלך. לבראון הכתף יצאה מהמקום מעוצמת המכה. הוא ירד לספסל נאנק מכאבים, אבל ראשו מורם. מהלך פרידה ראוי שהיה גורם אפילו לגנדאלף להתגאות.
פרס "ה-MVP האמיתי של המשחק": טרנט מקדאפי
קשה מאוד לסיים משחק מושלם כקורנרבק, אז כשעושים את זה במשחק הגדול מכולם צריך רגע לעצור ולתת את השבחים, ולמקדאפי מגיעות כל מילות החנופה שקיימות במילון אחרי המשחק הזה.
הוא נעל את הקו האחורי ונדבק לכל מה שהניינרס זרקו לעברו כמו דבק 3 שניות. ההצלה שלו בתוך האנדזון בחצי הראשון הייתה לא פחות מהירואית, אבל השיא הגיע בדאון שלישי של הניינרס עמוק בתוך המגרש, לקראת סיום המשחק. מקדאפי נקרא לדגל לעוד בליץ של הגנת הצ'יפס, ונכנס במיומנות לתוך הפרצוף של פרדי שזרק החוצה, מה שסיים את הדרייב של הניינרס ללא טאצ'דאון. עוד רגע עצום של שחקן שהתעלה על עצמו ברגעי האמת השקט שהעניק לעמדה והעזרה שלו בבליצים היו ללא דופי כל המשחק, והעניקו הרבה שקט להגנת הצ'יפס. שאפו!

2 צפייה בגלריה
סופרבול
סופרבול
יש אליפות!
(צילום: Steph Chambers/Getty Imagess)

פרס "הרגע שנכנס להיסטוריה": ג׳ייק מודי והריסון באטקר
14:51 ברבע שני, ג'ייק מודי משחיל את שער השדה הארוך ביותר בהיסטוריה של משחקי הסופרבול: 55 יארד. אפשר לראות את ההתרגשות על פניו של הרוקי הצעיר, שבעונתו הראשונה בליגה לא רק שהגיע לסופרבול, אלא אפילו רשם שיא במשחק הגדול מכולם.
05:05 ברבע השלישי. הריסון באטקר, בועט ותיק ומכובד בליגה, ניגש לבעוט מ-57 יארד. הוא כבר שם בעיטות ארוכות מאלה בעבר, ולחץ הסופרבול לא הזיז לאייס מן של הצ'יפס שבהנפת רגל אחת שיכתב את ההיסטוריה ומטיס את מודי מהספרים. המצלמה מתמקדת בפרצופו העגום של הרוקי הצעיר, שכמו בלארפון מהמיתולוגיה הצליח ליהנות רק 55 דקות מאוויר הפסגות עד שנזרק בכוח חזרה אל הקרקע על ידי כוחות גדולים וחזקים ממנו.
פרס ה"פעם אחרונה ודי": טיילור סוויפט
בבקשה, דיייייי.