לא יכולנו לבקש מונדיאל יותר מרגש מזה. סינדרלות בשלל צבעי הקשת מילאו עם אוהדיהם הצבעונים את האיצטדיונים בקטאר, והטורניר הנוכחי ללא ספק יכול להיכנס לדפי ההיסטוריה.
המונדיאל עוד רחוק מלהסתיים, אבל כבר ניתן לומר שקיבלנו טורניר גדול מאחת המדינות הקטנות בעולם. לא מעט נבחרות מהטובות בעולם מילאו את האצטדיונים בשבועיים האחרונים עם האוהדים הצבעונים, ללא ספק אווירת חג שספק אם מישהו האמין שתהיה כל כך מפתיעה.
אז קחו נשימה עמוקה ותתכוננו להכרעות הבאות בדו־קרב. לא מעט הנבחרות שהעפילו הן סיפור סינדרלה, קחו לדוגמא את יפן שדורגה אולי לבית הכי קשה במפעל, תלוי כמובן את מי שואלים. אבל למרות כל הקושי שפקד את הנבחרת האסייתית היא לא ויתרה ובזכות השחקנים שלה ששמונה מהם לפחות מפוזרים בבונדסליגה הגרמנית, הצליחה לבסוף להעפיל פעם נוספת לשמינית הגמר לאחר ארבע שנים.
יש גם נבחרות מן המזרח התיכון כמו סעודיה ואיראן שהצליחו להפתיע את האימפריות. אולי המשחק הכי זכור הוא הניצחון המדהים של סעודיה בפתיחת הטורניר 0:1 על ארגנטינה, בנוסף איך אפשר שלא להזכיר את ההפתעה שהכינה איראן לגארת בייל ונבחרת וויילס, מה שגרם לכל העולם לשפשף את העיניים ולקבל את אחד המונדיאלים המשוגעים בתבל.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.