וילי רוטנשטיינר הוא בחור נחמד, יש לו קסם אישי אבל מאמן עם שיניים הוא בטוח לא. לא תמצאו הרבה מאמנים בעולם שמתמזל מזלם לעלות ליתרון במשחקי כדורגל ולא להצליח לשמור עליו פעם אחר פעם.
האוסטרי שבא ללמד אותנו ולשפר אותנו צריך ללכת להתלמדות אצל כל מאמן ישראלי כמו בכר ואבוקסיס או אפילו הוכנבוים וקורצקי כדי ללמוד איך שומרים על שער נקי, במיוחד כשאתה ביתרון.
1 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שמספר על פערי רמות פשוט משקר כי נבחרת כמו איי פארו בקושי סופגת מדנמרק שאנחנו מקבלים ממנה חמישייה בקלות. העניין הוא אך ורק המאמן שלא מצליח להקנות לנבחרת את הדבר החשוב ביותר, אופי.
אם בימי גרנט וקשטן היינו יודעים לחלץ 0:0 או 1:1, אז רוטנשטיינר לא יודע מה זה להסתגר בחוכמה בהגנה, להילחם כדי להעביר את הזמן, להניע כדור בסבלנות ולעשות הכל על מנת לא לספוג שער בקלות מרגיזה, כמו שקורה לנו שוב ושוב עם הג'נטלמן האירופי.
פנייה אישית להתאחדות, אני אומר מספיק עם המאמנים הזרים שלא מכירים את המנטליות שלנו. למה לא להביא מאמן ישראלי טוב כמו בכר או בן שמעון ולהפסיק עם האירופאים שבאים לעשות עלינו סיבוב ומקבלים רביעיות וחמישיות כל משחק.
נ.ב. לא ייתכן שדאבור, שלא מקבל בכלל דקות בהופנהיים וכאשר נכנס קבוצתו סופגת שער נוסף, פותח לפני שון וייסמן או דיא סבע שלא מוזמן בכלל.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.