לא צריך לעבור קורס פרו ולא צריך להיות שחקן עבר - סה"כ הכל צריך להבין בכדורגל כדי לדעת שמול נבחרת פיזית כמו איסלנד אתה צריך לפתוח בהרכב הכי פיזי שאתה יכול להעמיד.
כאשר ראיתי את ההרכב שבחר חזן לפתוח איתו לפני המשחק הגורלי נגד איסלנד, היה נדמה לי לשנייה שאנחנו הולכים לשחק בטורניר קט רגל ולנסות להכריע את האיסלנדים בטיקי-טקה. אחרת, אין לי הסבר איך פתחנו עם שחקנים כמו קניקובסקי וילדים כמו דור תורג'מן ורוי רביבו, עם כל הכבוד להם שהם שחקנים מצוינים.

1 צפייה בגלריה
ישראל שוויץ מוקדמות יורו 2024
ישראל שוויץ מוקדמות יורו 2024
נטע לביא
(צילום: עוז מועלם)

אלון חזן היה צריך לעלות עם קישור סופר מעובה - קודם כל אבו פאני, נטע לביא ודור פרץ. בחוד לפתוח עם שון וייסמן הלוחם שמגיע מהליגה האיטלקית בכושר מצוין, ומאחוריו לשים את זהבי. במקום תורג'מן הילד, היה צריך לפתוח ספורי המנוסה. מול נבחרת כזאת רצינית ושיטתית כמו איסלנד צריך לפתוח עם שחקנים בעלי ניסיון. ואם אתה מחזיק מרביבו או תורג'מן, שים אותם בספסל ותן להם לעלות ברגע המתאים.
נבחרת ישראל צריכה להפסיד עם הסיפור של הטיקי-טקה והשחקנים הנחותים פיזית. היא צריכה לצאת מנקודת מוצא של הגנה חסונה ושחקני הכרעה קטלניים שיודעים להכריע במהלך אחד או שניים - רק כך נגיע מתישהו להישגים משמעותיים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.