"אני אשחט אותך", אמר מאמן בליגת העל לאוהד שביקר אותו, "שכב", אומר מאמן בקבוצה בליגת העל לשחקן שלו על מנת שימשוך זמן במשחק חוץ מול מכבי ת"א, ואלו שתי דוגמאות מהימים האחרונים המעידות יותר מכל דבר על מצבו העגום של הכדורגל בארצנו.
קומבינות, שחקנים שנותנים משחק טוב וחושבים (הם, הוריהם ומקורביהם) שהם הדבר הבא בכדורגל העולמי, שימת פס על כושר ואתלטיקה הן מצד המאמנים והן מצד השחקנים, בעלי קבוצות החשודים בעבירות פליליות חמורות, חוסר מקצועיות שבאה לידי ביטוי בבילויים עד שעת לילה מאוחרת - ממש תרבות ספורט לשמה. בנוסף, אנחנו נחשפים מדי שבוע לאוסף שחקנים עילגים, שלא יודעים להתבטא בתקשורת, ולא אומרים את מה שהם חושבים אלא מדברים בסיסמאות שחוקות וקלישאות.

1 צפייה בגלריה
(צילום: getty images)

ובל נשכח את מעמד המאמן הישראלי שהגיע לשפל חדש, מאמן שהביטחון התעסוקתי שלו מהנמוכים במשק בארץ, שכל יום אינו יודע אם ימשיך בתפקיד ביום למחרת וזאת גם כתוצאה מהשמצות ופרשנויות דה-לה-שמאטע של פרשנים "בשקל ועשרה", שגם הם אינם מכבדים את מקצוע המאמן ומחפשים סקופים על ימין ועל שמאל.
ואז לא פלא שהנבחרת כושלת פעם אחר פעם, שהקבוצות הישראליות במפעלים האירופים בחלקן הגדול מתבזות כבר בחודש יולי עם הופעות כושלות ועפות בשלב מוקדם, והכי חמור זה ששחקנים ישראלים מגיעים לליגות באירופה וכבר אחרי חצי עונה מדברים על חזרה לארץ.
ככה אנחנו נראים. זו לא שכונה של תקווה, זו שכונה של פחונים (מבלי להעליב). וכמו שאמר יוסי בניון: "הכדורגל בארץ לא עומד במקום, הוא הולך אחורה".
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.