לפני תקופת הקורונה מחירי הכרטיסים בכדורגל הישראלי היו יחסית הוגנים, ולא מעט קבוצות הציעו אותם במחיר אחיד של 50 שקל. מאז שהקהל חזר למגרשים, אנחנו רואים שינוי לרעה – המחירים מופקעים והאוהדים נדרשים לשלם את המחיר על הבעיות הכלכליות של המועדונים.
ליגת העל חוזרת בשבת, לכאורה יום חג עבור כל אוהדי הכדורגל בישראל, אבל המצב פחות חגיגי. הנה כבר שמענו תלונות של אוהדים על הקבוצות שלהם שדורשות מחירים מוגזמים. במקום להציע כרטיסים זולים ולמלא את היציעים, המועדונים מרחיקים את הקהל, ואחר כך מתפלאים למה היציעים נותרים ריקים.
1 צפייה בגלריה
יציעים ריקים בטדי
יציעים ריקים בטדי
יציעים ריקים
(צילום: אלכס קולומיסקי)
אסור לנצל את המחויבות של אוהדי הכדורגל לקבוצות. מלבד הכרטיסים (קיימים כמובן הורים שצריכים לשלם על ילדיהם), יש הוצאות רבות כמו דלק, אוכל ושתייה. תענוג יקר שלא כל אחד יכול לעמוד בו.
בעלי הקבוצות צריכים להתעורר ולבוא לקראת האוהדים, לא לגרום להם לחשוב פעמיים אם להתניע את הרכב ולהגיע לאצטדיון. והאוהדים? הגיע הזמן שהם יתעוררו ויפתחו במחאה.
לעיתים רבות אנחנו רואים ניצול של הקהל של הקבוצות הגדולות שבאות לשחק מול הקטנות. תקופת הקורונה הייתה לא קלה עבור רוב האוהדים, אז בבקשה – אל תקחו מאיתנו את האהבה למשחק ואת הכיף לעודד מהמגרש. תפעילו את חוק ההגיון, כולנו נרוויח מזה. בהצלחה לכולם וחג כדורגל שמח.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.