חודשיים לאחר שזכתה במדליית ארד מדהימה באולימפיאדת טוקיו, לוחמת הטאקוונדו אבישג סמברג קטפה מדליית זהב בגביע העולם במונטנגרו. זו בעצם הייתה התחרות הראשונה של סמברג מאז המשחקים האולימפיים. לקינוח, בן זוגה נמרוד קרביצקי זכה גם כן במדליית זהב והשלים דאבל חלומי.
סמברג (עד 53 ק"ג) גברה 7:15 בגמר על הספרדייה אלמה מריה פרס. קודם לכן הישראלית, שבאולימפיאדה התחרתה בקטגוריית משקל של עד 49 ק"ג, ניצחה 6:11 את הגרמנייה אלה איידין בחצי הגמר.
2 צפייה בגלריה
סמברג
סמברג
ממשיכה בכושר הנהדר. אבישג סמברג
(צילום: אורן אהרוני)
קרביצקי, סגן אלוף אירופה במשקל עד 68 ק"ג, ניצח את זינדין בקאי ממונטנגרו בגמר בניקוד זהב. שמונה שניות מהסיום הצליח יריבו של קרביצקי להשוות ל-13:13 בנליו צ'אגי (בעיטת פטיש) לראשו של הישראלי. שני המתחרים המשיכו לסיבוב הכרעה שבו הצליח הישראלי להשיג את הניקוד המכריע. קרביצקי הבטיח קודם לכן מדליה אחרי שניצח 12:17 את ההונגרי לבנטה יורשה ברבע הגמר ואת מרקוס קביירו אצ'ברייה הספרדי (9:12) בחצי הגמר.
רבקה באייך נחלה גם היא הצלחה בתחרות, כשזכתה במדליית כסף בקטגוריית המשקל עד 46 ק"ג, לאחר שהפסידה בגמר 74:25 לטורקייה אמין גוגבקאן. באייך ניצחה 3:10 את הברזילאית דניאלה נריס בחצי הגמר. לפני כן היא גברה 3:19 על יקתריני אנגלופולו מיוון ברבע הגמר.
2 צפייה בגלריה
נמרוד קרביצקי
נמרוד קרביצקי
נמרוד קרביצקי
(צילום: אורן אהרוני)
בגמר מול גוגבקאן פיגרה הישראלית 18:8 בתום הסיבוב הראשון, ניסתה להסתער ולבצע מהפך בעזרת אגרופים וכניסות מהירות, אבל הטורקייה הצליחה להרחיק אותה בבעיטות דחיפה, להוליך 21:39 בתום הסיבוב השלישי ולנצח 25:74 בסיום.
בתחרות לגברים במשקל עד 54 ק"ג הפסיד איתן חיימוביץ' בקרב הראשון להונגרי החזק גרגלי סלים עומאר.