קצת אחרי שחגג עם אוהדי מכבי חיפה על הבמה ברחבת אצטדיון סמי עופר, אחז במיקרופון ושר את "יאללה מכבי שלי" בקולי קולות, ברק בכר מסיים את התקופה בירוק, ויוצא לדרך חדשה בקריירה, כזו שעשויה להניב לו הצלחות גדולות פי כמה ממה שהורגל אליהן בכרמל.
בשלוש השנים האחרונות, בכר גרם לא רק לשחקני ולאוהדי מכבי חיפה להאמין שאין דבר כזה בלתי אפשרי, אלא גם ליתר חובבי הכדורגל הישראלי. המאמן חצה את כל הגבולות האפשריים עם המועדון ועכשיו, הוא מגיע לאתגר הגדול והאמיתי בו ייבחן על הבמה המרכזית ביותר בכדורגל האירופי.
1 צפייה בגלריה
ברק בכר ואוהדי מכבי חיפה
ברק בכר ואוהדי מכבי חיפה
ברק בכר ואוהדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
הכוכב האדום בלגרד, אם לומר את האמת, פשוט מתאימה לבכר כמו כפפה ליד, ואין ספק שהשידוך המיוחל עשוי להצליח ולהוליד אחריו חיזורים גם ממועדוני הצמרת הבכירים יותר באירופה ובליגת האלופות. העובדה שמאמן ישראלי אלמוני כמו בכר מגיע לשלב הבתים בפעם השנייה תוך שנתיים, פעם אחת עם נציגה ישראלית ופעם אחת עם אימפריה מוכרת יותר שהניפה את הגביע עם האוזניים הגדולות ב־1991, היא אכן עובדה מסקרנת שללא ספק תגרום להרבה סקאוטים מראשי קבוצות בכירות יותר לפקוח עין על הבחור מקיבוץ צרופה.
בכר נכנס לנעליים גדולות במיוחד, כי ככה זה כשאתה מאמן את המועדון המעוטר ביותר בכדורגל הסרבי, שלא לומר הבלקני. בזירה המקומית, הכוכב האדום היא זללנית תארים משובחת שמתפקדת כמו מכונה שמשאירה אבק ליריבתה הנצחית ואף אולי היחידה שקוראת תיגר בכל עונה, היריבה העירונית פרטיזן. הניסיון הגדול של בכר יהיה לא בליגה הסרבית, בה הוא אמור להוליך את הטבלה בפער ולהסתכל על כל היתר מלמעלה, אלא בזירה האירופית ובליגת האלופות. התצוגה ההירואית אשתקד עם מכבי חיפה נגד פ.ס.ז' בבית, והניצחון המדהים על יובנטוס הם רק חלק מהאלמנטים המאפיינים את המאמן רב התושייה הישראלי, שיחדיר בדנ"א הסרבי לא רק את עניין האמונה בכל משחק, אלא גם לדעת שאין דבר כזה - "בלתי אפשרי".
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.