כדי להיות מפורסם, מסתבר, אתה צריך היום בעיקר לייקים ועוקבים. והרבה. הרבה מאוד. את זה מבינים לא רק כוכבי הרשת שמתחלפים בשנים האחרונות כמו גרביים, אלא גם חברות גדולות ואיגודים ענקיים.
ראשי ה-WWE הבינו גם הם את הפרינציפ ו"גייסו" לאחרונה את האחיות התאומות האנה והיילי קבינדר בנות ה-20 לתכנית החדשה שלהם - "הבאים בתור". 15 צעירים מ-13 מכללות ברחבי ארה"ב קיבלו הזמנה - בתוספת לא מעט דולרים לחשבון הבנק שלהם - כדי לנסות ולהפוך לכוכב/ת היאבקות במשרה מלאה. לאלה מאיתנו, ילידי שנות ה-80 בעיקר, זה נראה כמו עסקה חלומית.
2 צפייה בגלריה
האחיות האנה והיילי קבינדר
האחיות האנה והיילי קבינדר
האחיות האנה והיילי קבינדר
(צילום מתוך ההודעה הרשמית של ה-WWE)
2 צפייה בגלריה
האחיות האנה והיילי קבינדר
האחיות האנה והיילי קבינדר
מצאו את ההבדלים. התאומות במדי מכללת פרסנו סטייט
(צילום: AP)
אותם ספורטאים שנבחרו לתכנית יהנו, מלבד תגמול כספי יפה, גם מ"בניית מותג, אימון מדיה, עבודה מול תקשורת, קידום אירועים חיים, כתיבה יצירתית וקשרי קהילה", לדברי אנשי ה-WWE.
רק שהאחיות קבינדר כלל לא עוסקות בענף לחימה כלשהו או מגיעות מהתחום, אלא שתיים מכוכבות קבוצת הנשים בכדורסל של מכללת פרסנו סטייט, המדורגת ראשונה בקונפרנס המאונטיין ווסט. אתמול השתיים שיחקו בהפסד המכללה 67:50 לפורטלנד, כשהיילי הייתה קרובה לטריפל-דאבל ורשמה 17 נקודות, 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. האנה, שחזרה מפציעה, הסתפקה ב-4 נקודות בלבד.

שווי שוק בן 7 ספרות

אבל יש מקום בהן התאומות מצליחות יותר מאשר על הפרקט: מול המצלמה במסך הסלולרי שלהן. בשנה שעברה, במהלך הסגר הרחב בארה"ב עקב מגפת הקורונה, השתיים פנו לטיקטוק כדי להרחיב את קהל המדיה החברתית שלהן. זה הצליח. סרטון אחד ממאי 2020 של התאומות רוקדות ומצביעות על חישוק, למשל, גרר יותר מ-5 מיליון צפיות.
כעת יש להן 3.8 מיליון עוקבים בחשבון הטיקטוק המשותף (ל-WNBA, לשם השוואה, יש "רק" 873 אלף עוקבים), שלא לדבר על כמעט 350 אלף עוקבים שיש לכל אחת באינסטגרם ו-70 אלף איש מנויים לחשבון היוטיוב שלהן. סרטון מיוני שנה שעברה, לצד אביהם טום, מנוענע בכתפיו ומצביע על המצלמות בשתי אצבעות, נצפה יותר מ-29 מיליון פעמים!
על-פי פרסומים בכמה אתרים בארה"ב שוויין המשותף מתקרב ל-7 ספרות וב-WWE הבינו את הפוטנציאל הכלכלי שטמון בשתיים והחליטו לעשות מעשה. תוסיפו לזה את העובדה שב-NCAA אפשרו לאחרונה לספורטאים לקבל כסף מחוזים חיצוניים וחסויות - ותגלו שזו עסקה שטובה לשני הצדדים.
@cavindertwins

had to hit this one time in our jerseys 💃🏼 ##foryou ##fyp

♬ twinnem remix - aaroncanthoop ❤️‍🔥
"בהחלט לא גדלנו עם שאיפה להיות מתאבקות", הודתה היילי בראיון למגזין היוקרתי "טיים". "זה פשוט קרה. זה קרוב למה שאנחנו עושות, מדובר הרי בבידור".
לשאלה אם הן חוששות שייפצעו, כי בכל זאת מדובר בענף ספורט עם לא מעט מגע, ענתה האנה: "אני לא חושבת שיש סיבה לחשוש. זה רק בידור. אנחנו אוהבות להתחבר למעריצים שלנו ולהראות לו את כל מה שאנחנו עושות".