נו באמת. לטום בריידי לא משאירים כ"כ הרבה זמן לקאמבק. כן, דקה ו-24 שניות הן המון עבורו. האלופה טמפה ביי חזרה הלילה (בין חמישי לשישי) יחד איתו לאצטדיון הביתי בו זכתה בסופרבול האחרון, ופתחה את העונה בניצחון 29:31 על דאלאס במשחק שכולו כיף אחד גדול.
בריידי בן ה-44 פתח בפעם ה-300 במשחק עונה סדירה, ראשון בכל הזמנים, והשותפות הוותיקה עם רוב גרונקובסקי הובילה לשני טאצ'דאונים, מה שהפך אותם לצמד השני בהיסטוריה שמגיע ל-100 משותפים. הוא מסר ארבעה במשחק, ובסוף הוביל התקפה אחרונה שאיפשרה לחברו ראיין סאקאפ לגנוב את ההצגה עם בעיטה מנצחת מ-38 יארד, 2 שניות לסיום.
1 צפייה בגלריה
טום בריידי חוגג עם גרונק
טום בריידי חוגג עם גרונק
טום בריידי חוגג עם גרונק
(צילום: AP)
לפני כן, דאלאס קיבלה בגדול בחזרה את דאק פרסקוט, שאחרי כמעט שנה של פציעה נראה מצוין. הבעיה של הקאובויז הייתה שלא ניצלה את האיבודים של טמפה ביי במחצית הראשונה למספיק נקודות, שלא לדבר על כך שכמעט לא שיחקה על הקרקע. בקרב בין הגנת הריצה הטובה בליגה לאחד הרצים המצטיינים, זיק אליוט, דאלאס ויתרה מראש וכמעט לא ניסתה מהלכי ריצה.
בריידי מסר 32 מ-50 על 379 יארד ונחטף פעמיים, פרסקוט זרק 42 מ-58 על 403, עם 3 טאצ'דאונים וחטיפה. זה לא היה רחוק, עם טיל של גרג זוארליין מ-48 יארד שקבע 28:29 לדאלאס, אבל אז, אתם יודעים, נשארו דקה ו-24 שניות.