2008 - נבחרת ישראל בטניס מגיעה עד חצי הגמר בגביע דייויס וזאת בזכות הכימיה הנדירה בין שחקניה. 2014 - מכבי ת"א בכדורסל זוכה ביורוליג בזכות האמונה הבלתי נגמרת (נס מילאנו מישהו?). 2018 - ישראל זוכה באירוויזיון עם השיר "TOY" בזכות ביצועה הבלתי נשכח של נטע ברזילי. מה המשותף לשלושתם? שלושה רגעים של אושר בתוך שנים של אכזבות וכישלונות. 2024 - האם נבחרת ישראל תגיע ליורו ותספק לנו רגע נוסף של אושר?
שלושה מחזורים מתוך ארבעה בליגת האומות חלפו ונבחרת ישראל ניצבת בגאון במקום הראשון. המשחקים מרובי שערים (3.67 שערים בממוצע), מלאי תהפוכות, מצבים ועניין. אז נכון, ההגנה עדיין נראית רע גם עם ארבעה שחקנים במקום חמישה, אך משחק האגפים של ישראל הפך לקטלני הרבה יותר בניצוחו של מנור סולומון. מקום ראשון בליגת האומות יעלה אותנו לדרג א' של ליגת האומות וכמובן ישפר את סיכויינו לעלייה ליורו 2024.

1 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
מנור סולומון
(צילום: רויטרס)

בתחילת ובמהלך כל קמפיין אנחנו מחשבים את סיכויי ההעפלה, מהללים את השחקנים עם הניצחונות ומפילים אותם עם ההפסדים. אחרי לא מעט שנים בהן הנבחרת הייתה משעממת ואיבדנו בה עניין (כהונותיהם של דרור קשטן, אלי גוטמן ואלישע לוי), הגיעו האוסטרים והחזירו לנו את העניין. אלון חזן, מאמנה החדש של הנבחרת, דואג להמשיך עם הקו של כדורגל יותר יוזם והתקפי, המשחקים מלאים בשערים (2 שערים בממוצע לנבחרת ישראל בליגת האומות) ולא יודע מה איתכם, אבל לי חזר הכיף מהצפייה.
כל משחק הוא חוויה, לטוב ולרע. בתוך רגעים אנחנו משנים את דעתנו מיש עתיד לאין עתיד וחוזר חלילה. עשרות שנים של אכזבות מאחורינו וכנראה גם לקראת לא מעט שנים של אכזבות בעתיד, אך כעת יש לנו סיכוי לא רע להגיע ליורו 2024. בואו נוריד את מגן הציניות העוטף אותנו בכל הקשור לנבחרת, נבין שאנחנו לא הכי טובים ובטח לא הכי גרועים. אנחנו במקום טוב באמצע, אז לבינתיים, בואו נהנה מהדרך בתקווה לאסקפיזם קצר של קיץ נפלא בשנת 2024.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.